Ga naar inhoud

Lock op de 250FSB met een P4C?


Aanbevolen berichten

Hey forum luitjes, Even een snel vraagje. Ik heb zelf een Pentium4C 2.4Ghz, ik heb hem overgeclockt (zie handtekening). Hij wilt niet stabiel lopen boven de 250FSB. (standaard 200). Ik dacht dus, tja, kan gebeuren hè, de ene CPU gaat hoger dan de andere. Maar nu heeft iemand anders een 2.6Ghz P4C en heeft dus precies hetzelfde "probleem". En nóg iemand anders heeft een 3.2Ghz P4C en die krijgt hem ook niet boven de 250FSB :wink: (Quad Pumped = 1000 jaja kweet et) Zit er een of andere lock op sinds een tijdje ofzo? Verscheidene sites laten namelijk met dezelfde koeler (CNPS7000A-CU) stuk hogere speeds zien. Niet dat het me allemaal uitmaakt ofzo, hij loopt namelijk als een ehhh hoentje :wink: Maar ik wou het gewoon even weten :) Thanks
Link naar reactie
Geheugen al eens lager gezet kan dan tot 240 fsb gaan, doch de gehele prestaties vallen dan toch niet echt mee,de remedie is speciaal geheugen erin te zetten dat deze hoge timing kan verteren, toch is het stabiel werken van deze procs aan 250 fsb niet gegarandeerd, tenzij iemand hier betere ervaring mee heeft ? SPEED IS ALL YOU NEED (AND MONEY)
Link naar reactie
Nee, heeft het niets mee te maken. Geheugensettings veranderen heeft totaal geen zin, hetzelfde geld voor voltages. Of ik hem nu op 266, 333 of 400 zet, dat maakt niets uit, op 400Mhz wilt hij overigens met een 250FSB niet eens starten. Heb hem nu op 333Mhz staan, geheugen loopt rond 400Mhz effectief door de verhoogde FSB. In de SiSoftSandra geheugen benchie haal ik ongeveer 5400MB p/s. Ik heb al verscheidene sites gezien die hem op de 270 kunnen zetten, maar goed. EDITO: Kijk hier maar eens: http://www.tweakers.net/nieuws/27365/?highlight=2.4C Dit is alleen nog maar met de standaard koeler en wat fans.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...