Ga naar inhoud

geen CPU level 2 cache gevonden


Aanbevolen berichten

[quote:a2e83af3f2="koene"]dat moet kunnen hoor.....zoek maar es bij advanced chipset features[/quote:a2e83af3f2] L2 cache van de CPU inschakelen in je Bios??? hmm, knap werk dan... dat gaat dus niet werken he.... kan best zijn dat het proggie er een beetje naast zit... wat voor processor zit er in??? owjah, en volgende keer even doorgaan in je andere topic, je hoeft hiervoor niet een nieuwe te openen... PS: post anders even een piccie van het scherm..
Link naar reactie
CPU-Eigenschappen CPU Type Intel Pentium IIIE, 800 MHz (6 x 133) CPU Aanduiding Coppermine, CuMine, A80526 CPU Stepping cC0 Origineel kloksnelheid 800 Mhz L1 Code Cache 16 KB L1 Data-cache 16 KB L2 Cache 0 CPU Technische Informatie Verpakkingstype 370 Pin FC-PGA Verpakkingsformaat 4.95 cm x 4.95 cm Transistoren 28.1 miljoen Procestechnologie 6M, 0.18 um, CMOS Verpakkingsoppervlak 90 mm2 Core Spanning 1.6 - 1.8 V I/O Spanning 3.3 V Typische prestatie 11 - 25 W (Afhankelijk van de kloksnelheid) Maximale prestatie 16.0 - 37.5 W (Afhankelijk van de kloksnelheid) CPU Fabrikant Firmanaam Intel Corporation Productinformatie http://www.intel.com/products/browse/processor.htm CPU Gebruik CPU #1 25 % Problemen en Suggesties Probleem Geen CPU L2 Cache gevonden. Dit veroorzaakt misschien prestatieproblemen. sorriej weet je een andere mogelijk heid[/img]
Link naar reactie
lijkt me inderdaad niet goed... naar mijn weten heeft jouw PIII de beschikking over 512KB cache... EDIT: ff gekeken bij intel; http://www.intel.com/products/desktop/processors/pentiumiii/index.htm?iid=ipp_desk+proc_p3& zie het staatje maar erop na; [quote:78205618f6]Cache Level 1: 32K (16K for infrastructure and 16K for data) Level 2: 512KB unified, non-blocking, or an integrated 256KB Advanced Transfer Cache [/quote:78205618f6] dus er zit iets niet helemaal lekker meer bij jouw CPU'tje... heb je hem er onlangs nog uitgehad ofzo? of heb je er mee zitten prutsen oid???? :wink:
Link naar reactie
uhmm, L2 cache zit OP je cpu, hangt er niet naast of zit er los op ofzo :wink: ik zit ook zo nog eens te zoeken, maar volgens mij heb ik het weer mis, en zit er 256KB cache op ipv de 512 die ik net aangaf... het kan gewoon zijn dat ie aan het overlijden is... heb je ook sinds kort last van minder wordende prestaties van je syteem, want je zal het wel merken als de CPU aan het werk ik en je L2 cache doet het ineens niet meer...
Link naar reactie
jah eigenlijk is dit systeempje altijd al langzaam geweest ik heb nie in 1 keer kunnen merken dat l2 cache eraf was ofzo maar alles gaat wel beetje langzaam enzo majah 800 mhz is dan ook niet zoveel meer kan ik niet de bios updaten en de cpu overclocken of zal dan de cpu helemaal dood gaan. najah bedankt voor de informatie
Link naar reactie
[quote:2f0590d934="hardboy"]maar alles gaat wel beetje langzaam enzo majah 800 mhz is dan ook niet zoveel meer kan ik niet de bios updaten en de cpu overclocken of zal dan de cpu helemaal dood gaan.[/quote:2f0590d934] bios updaten en overclocken... zou ik niet meer aangaan beginnen... zou in principe eens afscheid gaan nemen, en eens zien naar een iets moderner systeem (als je dat ook daadwerkelijk nodig bent natuurlijk :) ) net ff je specs gezien, en als je weer lekker meewilt draaien is een leuke upgrade (of hele nieuwe PC) best wel een goeie investering, maar nogmaals dat ligt ook aan wat voor eisen je stelt, en wat je doeleinden zijn met de PC...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...