Ga naar inhoud

BIOS Upgrade.


Aanbevolen berichten

Ik heb een oude PC gekocht en wilde hier mijn server van maken. Helaas ondersteunde deze bios 120 GB schijven niet. Dus moest ik een bios upgrade doen. Deze kost mij $25 bij Award. Dus ik wilde het eerste even anders proberen. Het gaat om het volgende systeem: BIOS Type: Award BIOS Date: 10/06/98 BIOS ID String: 10/06/1998-I440BX-W83977-2A69KA1AC-GQ OEM Signon: GREEN AGP/PCI/ISA SYSTEM Chipset: INTEL 440BX/2X REV 2 Super I/O: WINBOND 977TF REV 0 FOUND AT PORT 3F0H Wie heeft voor dit moederbord nog een bios upgrades of wie kent er een site waar je (gratis of in ieder geval goedkoper) bios upgrades kan downloaden? Bedankt!
Link naar reactie
download eens aida of sisoftsandra, is gratis software, dit om de gegevens van je pc op te halen, en zie eens welk moederbord je hebt, met die gegevens ga je naar google en zie daar eens naar de site van de fabrikant van je mobo, daar kan je normaal gezien de bios en upgrades afhalen veel succes elie
Link naar reactie
download eens aida of sisoftsandra, is gratis software, dit om de gegevens van je pc op te halen, en zie eens welk moederbord je hebt, met die gegevens ga je naar google en zie daar eens naar de site van de fabrikant van je mobo, daar kan je normaal gezien de bios en upgrades afhalen veel succes elie
Link naar reactie
Zo te zien gaat het hier om een Abit BX6 moederbord. Kijk eens op het bord of je deze aanduiding kunt vinden. Voor dit bord kun je gewoon de nieuwste BIOS downloaden van de Abit site op [url]http://www.abit-usa.com/downloads/bios/bios_revision.php?categories=1&model=70[/url] De "QS" BIOS versie is de niewste en ondersteund schijven tot 128GB. Succes! Biosman
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...