Ga naar inhoud

Nieuwe pc vragen samenstelling


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik wou vragen ik wil een nieuwe pc kopen maar niet de top of the bill. Een beetje daaronder om later nog eens te kunnen kopen. Nou weet ik niet goed wat te doen een 64 bit AMD 3000+ of nog maar 2 jaar te wachten. En moet ik de Radeon 9600 XT kopen of is de Radeon 9800 XT beter voor het geld dat je meer aan besteed. Graag jullie menig je helpt me erbij
Link naar reactie
[quote:60049f596e="Delectable"]Beste mensen, Ik wou vragen ik wil een nieuwe pc kopen maar niet de top of the bill. Een beetje daaronder om later nog eens te kunnen kopen. Nou weet ik niet goed wat te doen een 64 bit AMD 3000+ of nog maar 2 jaar te wachten. En moet ik de Radeon 9600 XT kopen of is de Radeon 9800 XT beter voor het geld dat je meer aan besteed. Graag jullie menig je helpt me erbij[/quote:60049f596e] Je wil niet the top of the bill, maar oppert wel zelf een A64 en een 9800XT :-P
Link naar reactie
[quote:55f1e1aded="Marcel de Reus"][quote:55f1e1aded="Delectable"]Beste mensen, Ik wou vragen ik wil een nieuwe pc kopen maar niet de top of the bill. Een beetje daaronder om later nog eens te kunnen kopen. Nou weet ik niet goed wat te doen een 64 bit AMD 3000+ of nog maar 2 jaar te wachten. En moet ik de Radeon 9600 XT kopen of is de Radeon 9800 XT beter voor het geld dat je meer aan besteed. Graag jullie menig je helpt me erbij[/quote:55f1e1aded] Je wil niet the top of the bill, maar oppert wel zelf een A64 en een 9800XT :-P[/quote:55f1e1aded] Dat zegt ie toch: niet top of the bill maar net iets eronder. Top of the bill zou A64 3400+ zijn en hij was van plan 9600XT te kopen, maar hij vraagt of het nuttiger is om 9800XT te kopen. Volgens RD doe je met een 9800XT 9 - 11 maanden. :wink:
Link naar reactie
[quote:a270bd3d38="Interficior"][quote:a270bd3d38="Marcel de Reus"][quote:a270bd3d38="Delectable"]Beste mensen, Ik wou vragen ik wil een nieuwe pc kopen maar niet de top of the bill. Een beetje daaronder om later nog eens te kunnen kopen. Nou weet ik niet goed wat te doen een 64 bit AMD 3000+ of nog maar 2 jaar te wachten. En moet ik de Radeon 9600 XT kopen of is de Radeon 9800 XT beter voor het geld dat je meer aan besteed. Graag jullie menig je helpt me erbij[/quote:a270bd3d38] Je wil niet the top of the bill, maar oppert wel zelf een A64 en een 9800XT :-P[/quote:a270bd3d38] Dat zegt ie toch: niet top of the bill maar net iets eronder. Top of the bill zou A64 3400+ zijn en hij was van plan 9600XT te kopen, maar hij vraagt of het nuttiger is om 9800XT te kopen. Volgens RD doe je met een 9800XT 9 - 11 maanden. :wink:[/quote:a270bd3d38] 8 maanden met een 9700 :wink:
Link naar reactie
Club3D is een prima merk. Als je via internet koopt moet je gewoon een betrouwbare winkel zoeken. Als er iets stuk gaat zul je het echter wel op moeten sturen en dat is vaak wat lastiger dan gewoon even langs gaan. Ik zou even kijken hoe groot het prijsverschil tussen inet en de zaken die je noemde is en dan voor jezelf overwegen of je bereid bent extra te betalen voor een shop dichtbij.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...