Ga naar inhoud

Samenwerking tussen Abit en Nvidea gestopt of niet ??


Aanbevolen berichten

Je overal weer wat anders maar wat denken jullie. Gaat Abit abit de samenwerking met nvidea (dus nforce chipset ook) beeindigen of niet. Ik heb gehoord dat Abit de samenwerking wil stoppen en verder wil gaan met ATI. Ze zouden een afspraak hebben gemaakt dat zei alleen van de nieuwe onboard video kaart gebruik mogen maken. Hoe het met de chipset zit weet ik niet. Als dit waar is en ze brengen snel spul uit dan kan het nog wel eens zeer goed uitpakken voor Abit Maar wat denkun jullie en wat lijkt jou heet beste om te doen
Link naar reactie
je zit in het verkeerde forum :P abit-nvidia samenwerking is alleen voor videokaarten gestopt... abit is toch nooit echt een grote player op de grafische kaarten markt geweest dus echt boeien zal het niet :) http://www.theinquirer.net/?article=13597 :wink: abit goes ati http://www.theinquirer.net/?article=13570
Link naar reactie
Het leek mij ook al raar omdat ze net weetik hoeveel euro's in de nforce 3 hebben gestops endan ineens overgaan naar een andere fabrikant. Maar alleen de video kaarten is wel handig bedacht al zei de enige zijn die die dingen gaan gebruiken. Er zijn steeds meer mensen die een ATI kiezen boven een nvidia.
Link naar reactie
[quote:967d0133ec="Brainboy"]Het leek mij ook al raar omdat ze net weetik hoeveel euro's in de nforce 3 hebben gestops endan ineens overgaan naar een andere fabrikant.[/quote:967d0133ec] ...volgende keer eerst maar es kijken hoe de vork precies aan de steel zit he ;) ...de rest van je verhaaltje snapte ik niet :lol:
Link naar reactie
Ik ben zelf ook meer fan van ATI van van Nvidia. Omdat je als je kijkt naar de prijs/prestatie vergelijking de ATI's er meestal beter uitkomen. En het feit die omdat veel mensen bij nvidia gelijk denken aan super goede videokaarten. Aangezien ATI wel degelijk heeft bewezen dat ze wel weten hoe ze video kaarten moeten maken. Heb ik voor een ATI gekozen. Net als dat mensen denken dat amd langzaam is en altijd heet word en dat pentium de snelste cpu is Zoals je merkt ben ik GEEN Nvidia (video kaarten deel dan :P ) en geen P4 Fan ben
Link naar reactie
[quote:a61632daba]als ik ernstig veel geld heb zou het een dual pentium bak worden [/quote:a61632daba] Dual 2,2GHz Opteron... Maar dat is wel heel ernstig duur. :P Anyway, zowel Intel als AMD desktop CPU's werken met alle IA-32 software. Dus behalve wat betreft prijs/prestatie en featureset van de moederborden maakt het niets uit wat je neemt.
Link naar reactie
Natuurlijk koop ik ook het beste/snelste voor het minste geld Mijn voorkeur gaan uit naar AMD en ATI :P omdat ze bijde uit 3 letters bestaan :lol: Maar als ik geld zat had kocht ik een AMD Quad Opteron er is net een revieuw over geweest (bron: tweakers.net) 4 cpu's :p Of de dual Optron daar zeiden ze dit over: Al met al is de Opteron de beste serverprocessor in zijn prijsklasse. We betwijfelen of de 3,2GHz Xeon DP met 2MB L3 cache, die begin dit jaar ten tonele zal verschijnen, daar veel verandering in zal kunnen brengen. De Opteron blijft waarschijnlijk de snelste processor voor servertoepassingen totdat Intel de Nocona-core - een 'Xeon Prescott' op 3,4GHz tot 3,5GHz met 1MB L2 cache en 800MHz FSB - op de markt brengt dus :roll:
Link naar reactie
[quote:786f31e9dc="Vandread"][quote:786f31e9dc="Brainboy"]Mijn voorkeur gaan uit naar AMD en ATI :P omdat ze bijde uit 3 letters bestaan :lol: [/quote:786f31e9dc] wijsheid komt met de jaren... zulle we maar zegge :roll: maaruh in die opteron bak kon je geeneens een agp kaartje steken :P wat hebbie daar nou aan ;)[/quote:786f31e9dc] Welke server heeft nou heel veel aan een hele snelle videokaart?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...