Ga naar inhoud

Studentenpc


Aanbevolen berichten

Mobo Asus A7N8X Deluxe Rev 2.0, nForce2-ST Processor AMD Athlon XP 2800+ (2,08GHz, 512KB) Geheugen 2x 256MB PC3200 DDR SDRAM (Dane-Elec) Videokaart Club3D Radeon 9600 Pro 128MB DVD-rom LiteOn LTD-166 16/48x DVD-rw/+rw Lite-On LDW-811S Harddisk Western Digital 160GB (WD1600JD, 7200rpm, 8MB, SATA) Floppydisk 3,5" Floppy 1,44 MB Samsung Monitor Liteon ltm1786ft 17" Toetsenbord Microsoft Internet Keyboard (PS/2) Muis Logitech MX310 Optical Mouse (USB) Behuizing AOpen QF50C (300 Watt) Totaal 1064 euro. Is deze configuratie wat? Is 512 mb genoeg om een jaartje of twee mee vooruit te kunnen, of moet ik toch 1024 mb kopen... De boel mag max. 1100 euro's kosten. Want het moet een beetje betaalbaar blijven :lol:
Link naar reactie
Mn ouwe pc is helaas niet echt MIJN pc :( ik zit er wel altijd achter, maar hij is van mn pa :x. Dus die kan ik niet half slopen. Jammer, want dr zitten nog goeie spullen in. Zo'n grote harddisk is altijd lekker ivm filmpjes en dergelijke, dan past er vanalles op 8) Die kast + voeding kost ?41 euro bij Hardwareworld. Ik vraag me idd af of 300 W niet een beetje weinig is. Wat is trouwens een goed merk voor voedingen?
Link naar reactie
[quote:158e3dc007="PCMASTER086"]Mn ouwe pc is helaas niet echt MIJN pc :( ik zit er wel altijd achter, maar hij is van mn pa :x. Dus die kan ik niet half slopen. Jammer, want dr zitten nog goeie spullen in. Zo'n grote harddisk is altijd lekker ivm filmpjes en dergelijke, dan past er vanalles op 8) Die kast + voeding kost ?41 euro bij Hardwareworld. Ik vraag me idd af of 300 W niet een beetje weinig is. Wat is trouwens een goed merk voor voedingen?[/quote:158e3dc007] Antec, Zalman, Enermax, Levicom toch opzich ook wel. Dit rijtje gaat van goed naar slechter laten wel maar zeggen.
Link naar reactie
vind van niet :D ze zijn iets te positief over de voedingen, ze laten niet echt slechten kanten zien, net of ze er geld voor gekregen hebben :P maar oke, het zijn wel 3 topvoedingen. de zalman en de enermax zijn het best. de zalman is het stilst en daarna de levicom. de levicom heeft een betaalbare prijs
Link naar reactie
[quote:9464f5a52e="zjarl"]vind van niet :D ze zijn iets te positief over de voedingen, ze laten niet echt slechten kanten zien, net of ze er geld voor gekregen hebben :P maar oke, het zijn wel 3 topvoedingen. de zalman en de enermax zijn het best. de zalman is het stilst en daarna de levicom. de levicom heeft een betaalbare prijs[/quote:9464f5a52e] hier zeg je weer dat enermax goed is, en tegen mij zeg je dat ze slecht zijn.....
Link naar reactie
[quote:3a51b3cd22="Dafjedavid"]volgens mij ben je een koeler voor je processor vergeten. Of neem je een (lawaaierige) boxed-koeler? Als je een stille pc wil, zou ik toch voor Intel gaan (zeg ik als AMD-gebruiker.....). Als ik NU een nieuwe zou kopen, zou t toch n intel zijn.... maar helemaal niks tegen amd hoor...... :oops:[/quote:3a51b3cd22] je zult ongetwijfeld een palomino hebben :wink: Die werden inderdaad behoorlijk warm en er zat een lawaaierige koeler bij. Tegenwoordig zijn de AMD's een stuk koeler, en worden ze niet meer warmer dan de intel tegenhangers. De boxed koelers zijn ook verbeterd.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...