Ga naar inhoud

Temperatuur vermelding "AUX" in AIDA 32


Aanbevolen berichten

Ik wilde ook eens weten wat de aux temperatuur (hij schommelde tussen 18 en 80 graden) was en in de FAQ op de aida website staat het volgende: What does the Aux temperature shown on the Sensor page mean? It could show the temperature of the CPU or the motherboard, or maybe it is a non-connected wire of the sensor (and so it could show a random value).
Link naar reactie
[quote:28c47f8346="Marcel de Reus"]AUX is normaal je audiokaart of onboard audioaansluiting voor je cdrom snoertje. Zit er geen help of andere documentatie bij die progsels?[/quote:28c47f8346] + bericht Kaz'Duzar Ik heb NVIDIA GeForce 4 MX en voor zover ik weet zit daar geen sensor op (mobo Gigabyte 7 VRX)
Link naar reactie
[quote:af365ea738="Marcel de Reus"]Blijft hij ook constant 80 graden? Zoja dan gewoon negeren.[/quote:af365ea738] Staat bijna altijd op 81[b:af365ea738] maar ik heb ooit eens een keer een graad verschil gezien. Zal wel aan het progr. liggen. Ik zou ook echt niet weten waar een sensor zou moeten zitten; kan toch niet via aansluiting AGP-slot? (iets anders zie ik ook niet) Ik heb eigenlijk nooit een instabiel systeem en gebruik videokaart inmiddels geloof ik al 2 jaar. Ik let eigenlijk haast nooit op die temperaturen alleen afgelopen zomer een paar keer gekeken en afgelopen week omdat ik er een nieuwe voeding heb ingezet. Groet, Henk.[/b:af365ea738]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...