Ga naar inhoud

Snelste PC3200 geheugen


Aanbevolen berichten

[quote:6991b87198="tweakermatt"]Het beste waren met BH-5 chippies erop. Waren... Ze zijn uit productie genomen. Het zijn werkelijke OC-monsters :evil:[/quote:6991b87198] foutje van mij, ik bedoelde met BC5 dus die BH-5 chips van Winbond. OCZ en Mushkin hadden die. als je goed zoekt zijn ze nog wel te vinden. van OCZ moet je de Platinum limited edition hebben van het PC3500 geheugen, die heeft dat BH-5 winbond geheugen, helaas zijn ze erg zeldzaam. (zoals je zelf ook al aangeeft)
Link naar reactie
Je kan wel fijn het snelste geheugen bestellen, maar als je er al geheugen in hebt zitten, moet het daar wel mee samen werken !! Of ga je het geheugen dat er nu inzit vervangen ? Oh en dit geheugen heeft alleen zin als je gaat overklokken naar (ver) boven een fsb van 200 en graag de snelste timings wil hebben.
Link naar reactie
Past dat pc3500 geheugen ook in mijn asus p4p800 deluxe moederbordje? Dat huidige geheugen wil ik gaan vervangen ja, dus dan haal ik die 2 256 mb standaard bankjes eruit, en stop ik er 2 nieuwe van 512 in.En dat overklokken:Ik zou wel redelijk willen overklokken, maar ik heb maar een standaard koeler, wat is dan de beste koeler om over te klokken?
Link naar reactie
[quote:65bafc9cec="Red Dragon"][quote:65bafc9cec="tweakermatt"]Het beste waren met BH-5 chippies erop. Waren... Ze zijn uit productie genomen. Het zijn werkelijke OC-monsters :evil:[/quote:65bafc9cec] foutje van mij, ik bedoelde met BC5 dus die BH-5 chips van Winbond. OCZ en Mushkin hadden die. als je goed zoekt zijn ze nog wel te vinden. van OCZ moet je de Platinum limited edition hebben van het PC3500 geheugen, die heeft dat BH-5 winbond geheugen, helaas zijn ze erg zeldzaam. (zoals je zelf ook al aangeeft)[/quote:65bafc9cec] BH-5 is inderdaad heel moeilijk te vinden. Meeste kans heb je met Mushkin, ik weet zo even niet welk type. Volgens mij PC3500 Lvl 2?? Winbond CH-5 is de opvolger ervan en komt ook aardig ver, het lijkt er alleen op dat die wel een burn-in periode nodig hebben. Ze gaan steeds verder naarmate je ze langer gebruikt. Ik heb gevallen gezien die in eerste instantie niet boven de 220 Cas2 uitkwamen en na langere periode gebruiken ineens 240-245 Cas2 deden. GeiL zou ik niet snel voor gaan, die gaan namelijk pas lekker werken bij hele hoge voltages (dat wordt dus Vmod doen :) ) In sommige gevallen ging Corsair PC3200 nog verder dan GeiL PC3500. Ik zou dus kiezen voor een goed Corsair reepje.
Link naar reactie
[url]http://www.ocprices.com/index.php?rev_id=104&page=1&action=reviews[/url] Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Die pc3200 [b:249c2c4fe7]EL[/b:249c2c4fe7] schijnen ook heerlijk te OCen. Jammer dat die Mushkin level 2 reepjes er nier bij staan.(al vind ik ze zelf veel te duur). Maar uit andere tests bleek de OCZ pc3500 EL hem toch wel te overmeesteren.
Link naar reactie
[quote:b70bbfcef7="barttange"]Zijn die Platinum pc3500dingen beter dan die pc3500EL dingen(die jij hebt RD)?[/quote:b70bbfcef7] Die Platinum repen zijn ook EL repen, ik heb alleen de normale PC3500 EL repen, de Platinum EL repen zijn net weer iets beter, maar die waren er nog niet toen ik destijds dat geheugen aanschafte. Als ik nu voor de keuze stond om nieuw geheugen te kopen zou ik weer voor OCZ gaan of Mushkin waar Muse het over heeft, mijn voorkeur gaat uit naar OCZ, maar Mushkin en Corsair vind ik ook prima.
Link naar reactie
[quote:d0962bea74="barttange"]Oja ff een klein vraagje tussendoor. Een AMD64 heeft niet echt een fsb maar het wordt vaak wel zo genoemd voor het gemak. Maar maakt het dan uit of je de ''fsb'' of de multiplier omhoog gooit? Dus is optie 1 beter dan 2 of zijn ze gelijk? Optie 1: 10x220=2200 Optie 2: 11:200=2200[/quote:d0962bea74] In het geval van de A64 mag optie 2 dan wel niet opgaan, maar 1e keus is toch altijd optie 1. Je hebt dezelfde cpu snelheid, maar een grotere geheugendoorvoer. Als je twee keuzes hebt moet je in de meeste gevallen voor een hoge FSB gaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...