Ga naar inhoud

AMD 64 bit, is dat wel goed?


Aanbevolen berichten

Voor het echte nut van 64bits moet je nog even wachten. Nu zijn de athlon 64 processoren alleen in 3000+ en 3200+ (en binnenkort de 3400+) te krijgen. Dat zijn uiteraard de hogere regionen, maar als je het vergelijkt met de P4 3gig, dan is een 3000+ heel goed betaalbaar. Dus ik vind, zelfs als je dat extra als 64bit niet meerekent, het een aantrekkelijke processor voor die prijs/snelheid verhouding.
Link naar reactie
Die 64 bit processor is ook als 32 bit draaiend al snel. Maar hij komt pas echt tot zijn recht, heb ik gelezen, als je een 64 bit besturingssysteem hebt. Bij windows moet je dan voorlopig niet zijn. Maar SuSE Linux heeft al een 64 bit distributie versie uitgebracht. Dan wordt die 64 bit pas leuk Het is maar wat je wil.
Link naar reactie
[quote:21bc6b21f8="Interficior"][quote:21bc6b21f8="BrigitteW"]Tegen de tijd dat je écht plezier van het ding gaat krijgen (met 64-bit software, die er nu helemaal nog niet is), is ie hopeloos verouderd.[/quote:21bc6b21f8] Ja, dat had je al een keer gezegd, maar wat adviseer je dan: Een gewone 3200+ kopen ofzoiets?[/quote:21bc6b21f8] Dan kun je veel beter een 64bits 3200+ kopen, die zijn goedkoper en sneller. Het enige nadeel is dat de moederborden ervan wat duurder zijn.
Link naar reactie
[quote:fccf722859="Ruudfeen"][quote:fccf722859="Interficior"][quote:fccf722859="BrigitteW"]Tegen de tijd dat je écht plezier van het ding gaat krijgen (met 64-bit software, die er nu helemaal nog niet is), is ie hopeloos verouderd.[/quote:fccf722859] Ja, dat had je al een keer gezegd, maar wat adviseer je dan: Een gewone 3200+ kopen ofzoiets?[/quote:fccf722859] Dan kun je veel beter een 64bits 3200+ kopen, die zijn goedkoper en sneller. Het enige nadeel is dat de moederborden ervan wat duurder zijn.[/quote:fccf722859] Ja, nu je het zegt, vet vaag. Maarja, aangezien zijn vader betaalt is het geen probleem dan. Goedkoper is natuurlijk ene 2500+ barton te overklokken naar een 3200+
Link naar reactie
[quote:a4b972c9ea="BrigitteW"]Tegen de tijd dat je écht plezier van het ding gaat krijgen (met 64-bit software, die er nu helemaal nog niet is), is ie hopeloos verouderd.[/quote:a4b972c9ea] de tijd gaat snel....gebruik hem wel....(een goed gezegde) --> http://www.suse.co.uk/uk/private/products/suse_linux/i386/64bit.html :wink:
Link naar reactie
He interficior of Camiel, Jij ook altijd met je eeuwige overklocken als ik een pc aanschaf is het de bedoeling hem eerst te gebruiken waar hij voor is gemaakt en dan pas te klooien. Ik wil dus advies zonder met overklocken. Straks heb ik problemen en de garantie is weg. P.S. Laat je mijn vader er ff buiten dat hoeft niet iedereen te weten :-? 8)
Link naar reactie
[quote:af5bab3ddc="Delectable"]He interficior of Camiel, Jij ook altijd met je eeuwige overklocken als ik een pc aanschaf is het de bedoeling hem eerst te gebruiken waar hij voor is gemaakt en dan pas te klooien. Ik wil dus advies zonder met overklocken. Straks heb ik problemen en de garantie is weg. P.S. Laat je mijn vader er ff buiten dat hoeft niet iedereen te weten :-? 8)[/quote:af5bab3ddc] Mijn naam hoeft ook niet iedereen te weten, Dennis
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...