Ga naar inhoud

Welke ABIT NF7-s?


Aanbevolen berichten

Bij de DFI Lanparty hoef je helemaal niets te modden om heel hoog te komen. Die doen out of the box al 240-250 MHz FSB. Dit bord kost wel wat (€160) maar als je wil overklokken met een AMD is dit hét bord dat je op het moment moet hebben. De Infinity is de kale versie, maar die is in Nederland lastig te vinden. Maar als je hoogstens 200MHz FSB wil, kun je makkelijk voor de NF7-S gaan. Heel stabiel, hier thuis heb ik er nog geen problemen mee gehad. XP2800+ Barton draait hier 11x200 en heeft verder nergens problemen mee. Draait op cas3 verder, omdat er standaard Kingston inzit. De pc is ook niet van mij, maar van mijn broertje en die OCed verder ook niet. Dit is allemaal op standaard voltages, maar dat lijkt me duidelijk. Zou iets mis zijn als dat niet zo was :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
ik weet wel dat er een 2600+ barton is :wink: maar ik zeg dus juist specifiek dat hij die NIET heeft :wink: hij heeft pc2700 van samsung, ik denk niet dat hij daar 200 fsb uitkrijgt dus hij heeft sowieso ook sneller geheugen nodig en hij moet zijn MP van de proc ook aardig laag zetten omdat die echt geen hoge snelheden aankan. ik heb trouwens een infinity gezien voor €117 geloof ik :P gewoon bij google erna zoeken, omdat hij nog niet op de tweakers pricewatch staat
Link naar reactie
[quote:804e69491d="Muse"]Ik weet dat PC2700 van Samsung vaak boven de 200MHz uit kwam. Ik weet niet hoe lang hij dat geheugen al heeft en ik weet ook niet hoever de nieuwere reepjes het doen. PC3200 van Samsung kwam in ieder geval niet verder dan 210. PC2700 deed makkelijk 210 Cas2.[/quote:804e69491d]dat is idd waar, maar dat is al (volgens mij) al een hele poos terug en zijn pc is redelijk nieuw (oke aantal maanden)
Link naar reactie
[quote:5170aae73e="hjs"]Ik zie niet in waarom jij het ene nforce bord gaat omruilen voor een ander. Als je asus nu slecht loopt ga ik verwachten dat je je abit ook slecht laat lopen. De asus is gewoon een goed en snel bord. Niks mis mee !![/quote:5170aae73e] neej, er is niks mis mee alleen heb ik er al genoeg problemen mee gehad :wink:
Link naar reactie
[quote:12162165be="koene"][quote:12162165be="hjs"]Ik zie niet in waarom jij het ene nforce bord gaat omruilen voor een ander. Als je asus nu slecht loopt ga ik verwachten dat je je abit ook slecht laat lopen. De asus is gewoon een goed en snel bord. Niks mis mee !![/quote:12162165be] neej, er is niks mis mee alleen heb ik er al genoeg problemen mee gehad :wink:[/quote:12162165be] Als je er problemen mee hebt is er toch iets mis mee? :-? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Link naar reactie
[quote:71f6ea36b6="Muse"][quote:71f6ea36b6="koene"][quote:71f6ea36b6="hjs"]Ik zie niet in waarom jij het ene nforce bord gaat omruilen voor een ander. Als je asus nu slecht loopt ga ik verwachten dat je je abit ook slecht laat lopen. De asus is gewoon een goed en snel bord. Niks mis mee !![/quote:71f6ea36b6] neej, er is niks mis mee alleen heb ik er al genoeg problemen mee gehad :wink:[/quote:71f6ea36b6] Als je er problemen mee hebt is er toch iets mis mee? :-? Of begrijp ik het nou verkeerd?[/quote:71f6ea36b6] haha muse, ik legde t vaag uit....maar die ASUS vind ik gewoon niks hoor
Link naar reactie
zeggen "ze"? of was het gewoon 1 iemand die dat heeft gezegt :wink: heb je al op internet gekeken hoever andere met dat moederbord komen? nee zeker? er zitten er veel bij die gewoon de 200 fsb halen heb je al geprobeerd alleen het geheugen te overklokken of juist alleen de processor, dan kom je er misschien achter welk onderdeel het probleem is? :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...