Ga naar inhoud

Bios probleem PackardBell PC


Aanbevolen berichten

[quote:8f87317de4="Interficior"][quote:8f87317de4="plextor"][quote:8f87317de4="Interficior"][quote:8f87317de4="FTPserver"]bedankt voor je reactie. Ik heb dat nu gedaan, ik krijg nu wel beeld op mijn scherm, maar mijn diskette drive doet het helaas nog niet. Ik krijg een melding dat ie niet is gevonden, terwijl ie wel goed is aangesloten. ALs ik hem probeer door te laten bootten van de hardeschijf zie ik dat ie Windows 98 aan het laden is (wat ook op de schijf stond), maar naderhand kapt ie ermee, en blijft er in de hoek een _ knipperen. Ik heb hem nu al 30min. laten doorlopen, maar geen reactie. Hoe kan ik dit dan verhelpen? Alvast bedankt :)[/quote:8f87317de4] Misschien even die diskettestekker omdraaien: hij past er namelijk op 2 manieren in.[/quote:8f87317de4]lekker dom diskettestekker omdraaien. als je dat doet blijft je diskette lampje branden en kan er geen data gelezen en verzonden worden. je moet eff goed lezen waar het om gaat hij heeft een bios update gedaan. dat is een flash progg en een bin file op een floppy en die stop je namelijk in je A drive. dus hij heeft zijn kast nooit open gehad[/quote:8f87317de4] Ja, daar heb ik ervaring mee, maar het kan toch dat iei irritante kinders in zijn huis heeft? :wink:[/quote:8f87317de4] ja die lopen met een kruiskop schroevendraaier in de ronte dom dom dom.
Link naar reactie
[quote:f2f1a482f9="plextor"][quote:f2f1a482f9="Interficior"][quote:f2f1a482f9="plextor"][quote:f2f1a482f9="Interficior"][quote:f2f1a482f9="FTPserver"]bedankt voor je reactie. Ik heb dat nu gedaan, ik krijg nu wel beeld op mijn scherm, maar mijn diskette drive doet het helaas nog niet. Ik krijg een melding dat ie niet is gevonden, terwijl ie wel goed is aangesloten. ALs ik hem probeer door te laten bootten van de hardeschijf zie ik dat ie Windows 98 aan het laden is (wat ook op de schijf stond), maar naderhand kapt ie ermee, en blijft er in de hoek een _ knipperen. Ik heb hem nu al 30min. laten doorlopen, maar geen reactie. Hoe kan ik dit dan verhelpen? Alvast bedankt :)[/quote:f2f1a482f9] Misschien even die diskettestekker omdraaien: hij past er namelijk op 2 manieren in.[/quote:f2f1a482f9]lekker dom diskettestekker omdraaien. als je dat doet blijft je diskette lampje branden en kan er geen data gelezen en verzonden worden. je moet eff goed lezen waar het om gaat hij heeft een bios update gedaan. dat is een flash progg en een bin file op een floppy en die stop je namelijk in je A drive. dus hij heeft zijn kast nooit open gehad[/quote:f2f1a482f9] Ja, daar heb ik ervaring mee, maar het kan toch dat iei irritante kinders in zijn huis heeft? :wink:[/quote:f2f1a482f9] ja die lopen met een kruiskop schroevendraaier in de ronte dom dom dom.[/quote:f2f1a482f9] Ja, ze willen veel ontdekken... Nee, maar echt, maak jij een floppyplug los met een kruiskop schroevendraaier?
Link naar reactie
[quote:23fed91436="Interficior"][quote:23fed91436="plextor"][quote:23fed91436="Interficior"][quote:23fed91436="plextor"][quote:23fed91436="Interficior"][quote:23fed91436="FTPserver"]bedankt voor je reactie. Ik heb dat nu gedaan, ik krijg nu wel beeld op mijn scherm, maar mijn diskette drive doet het helaas nog niet. Ik krijg een melding dat ie niet is gevonden, terwijl ie wel goed is aangesloten. ALs ik hem probeer door te laten bootten van de hardeschijf zie ik dat ie Windows 98 aan het laden is (wat ook op de schijf stond), maar naderhand kapt ie ermee, en blijft er in de hoek een _ knipperen. Ik heb hem nu al 30min. laten doorlopen, maar geen reactie. Hoe kan ik dit dan verhelpen? Alvast bedankt :)[/quote:23fed91436] Misschien even die diskettestekker omdraaien: hij past er namelijk op 2 manieren in.[/quote:23fed91436]lekker dom diskettestekker omdraaien. als je dat doet blijft je diskette lampje branden en kan er geen data gelezen en verzonden worden. je moet eff goed lezen waar het om gaat hij heeft een bios update gedaan. dat is een flash progg en een bin file op een floppy en die stop je namelijk in je A drive. dus hij heeft zijn kast nooit open gehad[/quote:23fed91436] Ja, daar heb ik ervaring mee, maar het kan toch dat iei irritante kinders in zijn huis heeft? :wink:[/quote:23fed91436] ja die lopen met een kruiskop schroevendraaier in de ronte dom dom dom.[/quote:23fed91436] Ja, ze willen veel ontdekken... Nee, maar echt, maak jij een floppyplug los met een kruiskop schroevendraaier?[/quote:23fed91436] dit loopt uit de hand. je heb gelijk boeie
Link naar reactie
[quote:a2708d16b7="elios"]http://www.flashbios.org/ ga hier eens zien elie[/quote:a2708d16b7] Bedankt, Maar dan weet ik niet precies welk moederbord ik heb. Dit is een PC die ik tijdelijk heb, maar ik moet er wel proberen een oplossing voor te vinden. Dit staat op het moederbord: MS-6340 VER:1 --------------------- Micro-star Model MS-6340 En er staat ook nog: N1996 Ik weet niet precies welk type het is :oops:
Link naar reactie
[quote:281e62f76a="elios"]hallo FTP, ga eens naar deze link en neem de onderste bios http://www.motherboards.org/biosup/p/MS-6340/3372.html veel succes elie[/quote:281e62f76a] He bedankt, Ik ga eens kijken of die gaat werken. Volgens mij deed het diskette station het nu weer. IK wwet dus niet of ie het nu blijft doen. Vanochtend toen ik hem aanzette, toen maakte ie ff geluid, volgens mij deed ie het toen opeens. Ik ga toch proberen om de BIOS weer terug te flashen, en dan hopen dta ie het wel weer gaat doen/
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...