Ga naar inhoud

Geheugentimings


Aanbevolen berichten

Welke timings zijn eigenlijk het beste ? ik heb pc2700 geheugen (2x512 Samsung en Nanya) op een Nforce 2 mamaplank Ik las in de PCMvan Januari dat iets als 2.0-2-2-5 het beste is, volgens velen op dit Forum zie ik 2.0-2-2-11.... kan een van jullie vertellen hoe dat zit, momenteel draait ie bij mij ook op 2.0-2-2-11, en tja hij is wat sneller, 2.0-2-2-5 had ik een tijdje geleden geprobeerd, maar dat trok ie niet bij voorbaat dank
Link naar reactie
Alexander, het bericht verschilt in die zin, dat er iets aan is toegevoegd, ik vond de eerste mail nogal kort en zeker niet echt netjes, ik d8 dat ik het niet verstuurd had, omdat mijn i-net nogal traag is, maar helaas bleek dit een onjuiste gedachte. Vandaar de tweede, ik vergiste me, sorry voor dit. 11-2-2-2 is dus het snelste, vreemd, temeer omdat een computerblad als PCM het had over 5-2-2-2, maar goed, hier zitten de die-hards die er meer vanaf weten blijkt. De 11-2-2-2 is zowiezo sneller dan de 6-2-2-2 die ik ervoor draaide, dus ga ik ervan uit dat hij ook sneller is dan de 5-2-2-2, maar waarom blijft dus een raadsel In ieder geval is mijn vraag beantwoord en hiervoor dank
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...