Ga naar inhoud

hoe warm ga je pc worden?


Aanbevolen berichten

is het een Palomino of een Tbred? Ik vind het zelfs voor een Tbred geen slechte temps :) de case temp kan je verbeteren door een betere airflow [edit] 65 graden is wel warm. Het is niet erg, zolang je systeem instabiel wordt. Straks krijg je hier vast heel veel gezeik van '65 graden :o veel te heet!'. Maar zolang het stabiel is en onder de 90 graden is het goed :) [/edit]
Link naar reactie
[quote:1aece2b5e8="zjarl"]je kan er eventueeel een case-fantje bij kopen (als je die nog niet had) maar als alles stabiel is, waarvoor zou je dat dan doen :wink:[/quote:1aece2b5e8] hij is niet stabiel :-? k heb geen idee wat voor cpu het exact is, maar hij word egt te heet vind ik, mijn eigen pc hou ik op max 38 graden, en dat is een xp 2000. het is een standaard pc-prive pc zonder casefans dus k denk dat ik maar even met de dremel aan de slag ga (120 mm voor in en 2x 80 mm achter en boven uit
Link naar reactie
dan hoef ik me dus geen zorgen te maken, ik ga der nog wat casefans in zetten en dan zal alles wel goed zijn, dan heb ik nog 2 andere vragen: wat kost een waterkoelings-set voor de athlon XP 64 (een goeie, ik ben nieuw op dit gebied). en (heeft nix met dit topic te maken) wat kost een athlon xp 64 voor onder die waterkoeling :wink: inclu mobo en 512 mb geheugen?
Link naar reactie
[quote:d93c508e1f="twanscholten"]dan hoef ik me dus geen zorgen te maken, ik ga der nog wat casefans in zetten en dan zal alles wel goed zijn, dan heb ik nog 2 andere vragen: wat kost een waterkoelings-set voor de athlon XP 64 (een goeie, ik ben nieuw op dit gebied). en (heeft nix met dit topic te maken) wat kost een athlon xp 64 voor onder die waterkoeling :wink: inclu mobo en 512 mb geheugen?[/quote:d93c508e1f] [url]http://www.tweakers.net/pricewatch[/url]
Link naar reactie
[quote:5c21db60c5="twanscholten"]die kende ik al, maar ik weet niet wat voor spul ik moet hebben dat een beetje goed is, als je me de namen geeft zoek ik de prijzen zelf wel, met name et mobo + de waterkoeling[/quote:5c21db60c5] Kijk, je wilt dus overklokken. Dan zou ik nog even wachten. De nForce 3 250 komt binnenkort uit, dat wordt wss een goede overklokker (met verschillende locks en heel mss de mogelijkheid om MP te veranderen). Dus van het mobo kan ik nu nog niks zeggen. En van de waterkoeling ligt helemaal aan je budget...
Link naar reactie
ik wou niet meer dan 300 euro uitgeven aan de koeling, ik wacht dan idd nog even met het mobuo en cpu. ik zag op www.thermaltake.nu een waterkoeling staan(van thermaltake zelf) en omdat ik een kast van thermaltake heb (xaser III) leek me wel dat deze daar mooi in zou gaan passen. maar nu moet ik wel even weten of dit ding de moeite waard is, hij is namelijk niet heel goedkoop. is er geen site waar allemaal sets vergeleken staan?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...