Ga naar inhoud

Overklokken gaat nog steeds niet


Aanbevolen berichten

En stel dat ik een 1700+ koop (T-Bred B), is er dan nog verschil tussen mijne en die T-Bred B behalve de kloksnelheid wat nadeling qua prestatie is? En is die dan ook gemultiplier locked of niet? Als dat niet zo is, hoef ik de FSB niet over te klokken en heb ik ook niks met mijn PCI kaartjes te maken toch?
Link naar reactie
[quote:62947e32cf="tweakermatt"]Nieuw geheugen, nieuwe CPU, het heeft geen zin. Je bottenleck is je HD, je AGP-kaart of een PCI-kaart. Je kan beter een nForce 2 plank kopen, met lock, dan kan je wel overklokken :)[/quote:62947e32cf] lul nou geen onzin want met een cpu waar je de MP kan veranderen kan hij een heel end komen.... en hij heeft geen [i:62947e32cf]bottenleck[/i:62947e32cf] zijn moederboard is gewoon niet perfect voor overclocken... maar dat wil nog niet zeggen dat het uitgesloten is ;) @ TS een 1700+ tbred-b is moeilijk te krijgen misschien zoeken naar een Duron 1600 (alles behalve miuga stepping) of een XP2500 van voor week 39/40.... of creatief zijn zoals in http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=110276 dit topic te lezen valt ;)
Link naar reactie
[quote:9398ec1933="Vandread"][quote:9398ec1933="tweakermatt"]Nieuw geheugen, nieuwe CPU, het heeft geen zin. Je bottenleck is je HD, je AGP-kaart of een PCI-kaart. Je kan beter een nForce 2 plank kopen, met lock, dan kan je wel overklokken :)[/quote:9398ec1933] lul nou geen onzin want met een cpu waar je de MP kan veranderen kan hij een heel end komen.... en hij heeft geen [i:9398ec1933]bottenleck[/i:9398ec1933] zijn moederboard is gewoon niet perfect voor overclocken... maar dat wil nog niet zeggen dat het uitgesloten is ;) @ TS een 1700+ tbred-b is moeilijk te krijgen misschien zoeken naar een Duron 1600 (alles behalve miuga stepping) of een XP2500 van voor week 39/40.... of creatief zijn zoals in http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=110276 dit topic te lezen valt ;)[/quote:9398ec1933] ok, een CPU waarvan ie de MP kan instellen kan hem wel helpen, maar ik zou voor dat geld liever een plank kopen die AGP/PCI/IDE kan locken. Maar nu vind ik dat je jezelf wel tegenspreek, je zegt dat zijn bord niet goed is voor overklokken, maar je adviseer hem wel om een nieuwe CPU te kopen om over te klokken :-? En dan zeg je dat ik loop te lullen. :) [edit] En wat dan? Dan gaat ie overklokken door MP te verhogen. Als je je fsb overklokt, merk je er veel meer van.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...