Ga naar inhoud

harddisk/dvd


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, Ik heb nog maar erg weinig ruimte op mijn harddisk zo ongeveer 6 a 7 GB. De grote bestanden op de schijf zijn vooral films.(en een klein beetje muziek, maar dat stelt niet zoveel voor). Ik zit te twijfelen of ik die dingen allemaal op dvd moet branden of dat ik een grotere schijf erin moet zetten. Wat is de beste oplossing? En kan ik de oude schijf gewoon eruit halen, en de nieuwe op de goeie instelling zetten (master of slave) en dan gewoon erin stoppen en windows xp en alles erop zetten, gaat dat gewoon goed en makkelijk/zonder problemen? Alvast bedankt, Jeroen
Link naar reactie
Idd, een 120gb sata schijfje kost tegenwoordig net een 110 euro (maxtor), terwijl je voor 10 euro meer een 160gb hebt. Ik zit nu ook bijna mijn beperkingen te voelen van mijn 160gb. En ik leech niet alleen, upload ook een beetje :wink: Als et geld er is, zal het niet lang duren voordat er een 160gb sata bijhangt, die dvdtjes zijn per mb duurder als een hdd, duz zolang het gaat zou ik zegge, UITBOUWEN 8) (17gb server hdd raakt snel vol als je aant downen bent :evil: )
Link naar reactie
Je hebt nog ongeveer 7GB vrij zeg je? Wat is dan het hele probleem eigenlijk? Tegen de tijd dat het vol is zet je de films op een DVD'tje en je kunt er weer mee door. Ik gebruik zelf vaak nog geen 7GB in totaal en toch heb ik al mijn cd's (en dat zijn er aardig wat) geript op mijn schijf staan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...