Ga naar inhoud

koelertje op me thermalright blok


Aanbevolen berichten

[quote:fb91279797="zjarl"]maar ik heb van CV de klipjes er niet bij gekregen voor de 92 mm fans. weet iemand hoe ik die zo makkelijk mogelijk kan vastmaken? :P [/quote:fb91279797] hoe had hij ze vast dan??? je kunt em toch wel mailen/Pben en vragen naar de clipjes??? :roll: anders moet je proberen met wat origami experience een paperclip zo te buigen net als de originele clipjes. het originele systeem is ook erg simpel, stelt in wezen niks voor, dus dat kun je vast zelf ook wel maken. zoek je gewoon even naar wat fotos op internet. wat je kan proberen evt nog is een klein draadje door die gaatjes heenspannen, naarboven doorhalen, en bovenin vastbinden. maar met zulk soort oplossingen zou ik mn pc geen minuut alleen durven laten staan..
Link naar reactie
het probleem is dus dat ik de koeler al een aantal maanden heb, maar ik ga hem nu pas gebruiken en kom ik er dus achter dat ik de clipjes voor de 92 mm fans niet heb ik heb net geprobeerd een stuk ijzer draad erdoor heen te doen, en dat past wel precies, hij gaat er net helemaal doorheen. dan kan ik die toch om de koeler heen binden. maar jah, jouw vertrouwen is ook niet al te groot :P er moet toch een goeie oplossing zijn
Link naar reactie
het is al gelukt, heb er ijzerdraad omheen gedaan maar ik heb nog een aantal vraagjes. :P weet iemand waar ik een goeie installatie op internet kan vinden voor me koeler. (slk-900u dus) en ik heb net mijn NB koeler eraf gehaald, van me abit-nf7-s. en daar wou ik zo'n zalman blokje opdoen (de oude gele) maar het oppervlak van de koeler is veel kleiner als de chip op me mobo. hoord dat gewoon zo? vind het nogal eng eruit zien eigelijk :o
Link naar reactie
[quote:fac9a543de="zjarl"]het is al gelukt, heb er ijzerdraad omheen gedaan maar ik heb nog een aantal vraagjes. :P weet iemand waar ik een goeie installatie op internet kan vinden voor me koeler. (slk-900u dus) en ik heb net mijn NB koeler eraf gehaald, van me abit-nf7-s. en daar wou ik zo'n zalman blokje opdoen (de oude gele) maar het oppervlak van de koeler is veel kleiner als de chip op me mobo. hoord dat gewoon zo? vind het nogal eng eruit zien eigelijk :o[/quote:fac9a543de]meestal is de koeler groter
Link naar reactie
oke, ik heb een probleem :roll: ik probeer me cpu koeler erop te zetten, zit de NB koeler in de weg :o ook als ik het fannetje eraf haal past hij er gewoon niet op :cry: ik ben bang dat ik de oude NB koeler er maar weer op moet doen, of heeft iemand anders een idee? ik hoop het wel :cry: foto [img:95165b18c3]http://www.fiestaaa.nl/upload/pictures//96.png[/img:95165b18c3]
Link naar reactie
me NB op maat zagen :o !! hehe nee, geintje stom dat ik daar zelf niet op kwam :) viel nog wel mee ook, vijf stangetjes weggeknipt en koeler er iets anders op gezet en ziet er nog leuk uit ook nog :P en weer een foto :P [img:5b8603fabb]http://www.fiestaaa.nl/upload/pictures//97.jpg[/img:5b8603fabb]
Link naar reactie
[quote:98a9d29e84="diniz"]Mooi zat zo en foto's vind ik altijd leuk, is wel leuk om te zien wat iedereen met zijn hardware uitvoert en soms verduidelijkt het ook de boel. :P[/quote:98a9d29e84]hehe ja idd. maar heb nu eindelijk alles weer in elkaar. bleek dat de volt mod los was gegaan van de Vdimm :-? :cry: nu hopen dat ik een beetje ver kom met me corsair reepjes, zometeen trouwens nog ff snel een pifast test doen :P trouwens. ik heb nu 5 case-fans erin zitten + die in me zijkant zit. heb een vga koeler, een grote cpu koeler, maar nu hoor ik dat irritante NB koelertje :P ik had hem nog wel op 5 volt aangesloten, omdat hij anders zoveel lawaai maakt
Link naar reactie
[quote:029b706037="zjarl"]en ik heb net mijn NB koeler eraf gehaald, van me abit-nf7-s. en daar wou ik zo'n zalman blokje opdoen (de oude gele) maar het oppervlak van de koeler is veel kleiner als de chip op me mobo. hoord dat gewoon zo? vind het nogal eng eruit zien eigelijk :o[/quote:029b706037] [quote:029b706037="diniz"]De chip zelf onder het omhulsel is niet zo groot. Heb wel eens foto's gezien van iemand die zijn kapotte mobo uitelkaar heeft gehaald. Gewoon proberen en kijken of hij niet superheet wordt.[/quote:029b706037] :wink: niet dus (28c--->21c)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...