Ga naar inhoud

AMD Athlon 64 socket


Aanbevolen berichten

[quote:f130da4957="Interficior"]Maar dat is toch niet zijn vraag? Hij wil weten of de clippies dezelfde grootte hebben van een Socket A en 754. Volgens mij is dat wel zo maar ik kan je geen zekerheid bieden[/quote:f130da4957] 754 heeft helemaal geen bevestigings klipjes meer. Je hebt dus een ander koelblok nodig.
Link naar reactie
[quote:7026098da1="egslim"][quote:7026098da1="Interficior"]Maar dat is toch niet zijn vraag? Hij wil weten of de clippies dezelfde grootte hebben van een Socket A en 754. Volgens mij is dat wel zo maar ik kan je geen zekerheid bieden[/quote:7026098da1] 754 heeft helemaal geen bevestigings klipjes meer. Je hebt dus een ander koelblok nodig.[/quote:7026098da1] 754 Sockets hebben toch net zoals de P4 van die haken waar je hem in hangt, of niet soms?
Link naar reactie
? Je heatsink vastmaken met ducktape zou ik maar niet proberen. Evenals het zelf maken van clipjes. Als die heatsink naar beneden donderd zijn waarschijnlijk zowel je proc als moederbord als je videokaart waar hij dan boven op klapt gesloopt. Kun je niet gewoon bij FH of de OC-shop een los blokje kopen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...