Ga naar inhoud

Waterkoeling


Aanbevolen berichten

die nieuwe RMX blokjes (of zoiets) van Dangerden moeten verdomde goed zijn... anders de Whitewater van Dtek.. dit blokje wordt t.o.v de Maze4 een aantal graden koeler dankzij de nieuwere manier van waterdoorvoer. check anders eens deze charts; http://www.watercoolplanet.de/index.php?open=4&show=1
Link naar reactie
[quote:5b92346210="Interficior"][quote:5b92346210="tweakermatt"][quote:5b92346210]maar waarschijnelijk is tweakermatt zo iemand die dag en nacht zijn pc aan heeft staan [/quote:5b92346210] klopt 8)[/quote:5b92346210] HOe slaap jij dan, met 60 dB aan je kop?[/quote:5b92346210] Nee, met 40 dB. Ik heb een zelfgemaakte fancontroller ( 8) ) en daarmee kan ik schakelen tussen 5V en 12V. En ik zet 1 van de fans op mn heatsink uit. De pc gaat in standby dus de harde schijf gaat ook uit. De voedingsfan gaat dan automatisch ook langzamer. Veel stiller dus. Veel mensen zullen er nog niet mee kunnen slapen, maar ik wel :wink:
Link naar reactie
[quote:8d6a9b9cc9="Vandread"]waarom laat je em eengodsnaam aanstaan als ook de hdd standby gaat? je doet er echt nix mee :-?[/quote:8d6a9b9cc9] Mnee. Ja, soms laat k m wat 3d-berekeningen doen, dan gaat ie natuurlijk niet stand-by. En dan kan ik 's ochtends meteen erachter zonder wachten (ik ben lui en zwaar verslaafd). En als ik niet slapen kan, ga ik ook wel es 5 minuten zitte ofzo. Maar alsie niks doet, gaat de HD uit en vreet ie toch bekant geen stroom. Mja, ik ben gek. (dit is wel heel offtopic :wink: ) [edit] en natuurlijk met dat verboden programma illegale shit downen [/edit]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...