Ga naar inhoud

Wie kan er een pc voor me samenstellen??


Aanbevolen berichten

Jah ik heb al toetsenbord en muis enzo. moet alleen nog kast hebben. ik heb er al namelijk 1 gezien maar weet niet als ik er 1 samenstel goedkoper of een betere pc heb. p4 2,4gHz asus p4pe 1024 ddr geheugen 80gb 8mb cache Western digital cdrw 48x24x48 MSI dvd 16x MSI videokaart 16 / 32 mb weet het type niet zit in zwarte kast met plexiaglas venster 350 watt voeding deze kan ik btw voor 500 krijgen. ik wil dus een samengestelde pc hebben voor 500. als dat beter kan als ik laten zien heb.
Link naar reactie
:-? is de topictitel nu alweer veranderd?! Beste Sauron, wellicht zou je de volgende punten uit de handleiding van dit forum in gedachte kunnen nemen wanneer je hier bezig bent met topics maken etc. [i:f59057e0eb]Als u een nieuw onderwerp start, geef dan de essentie van uw vraag of stelling zo duidelijk mogelijk weer in de titel. Een onderwerp als Vraagje, Computerprobleem of Help mij zegt uw medebezoekers niets; de meeste onderwerpen in dit forum zijn immers hulpvragen bij computerproblemen. Neem het onderwerp van uw vraag kort in de titel op, bijvoorbeeld: Hoe sluit ik mijn analoge videorecorder aan op een pc? of IE 6 loopt vast onder Windows 95. Geef vervolgens in het bijbehorende bericht een duidelijke schets van de situatie. Zeg bijvoorbeeld niet slechts: Mijn computer doet het niet, maar geef aan wanneer uw probleem precies optreedt, wat er precies gebeurt, wat voor systeem of welke software u gebruikt en onder welke omstandigheden het probleem ontstaan is. Als u alle relevante informatie duidelijk bij uw vraag vermeldt, is de kans dat u snel een bruikbaar antwoord krijgt aanmerkelijk groter. Probeer tegelijkertijd in uw communicatie zo duidelijk mogelijk te zijn, zodat u uw medegebruikers niet voor raadsels stelt. En als u om de mening van anderen vraagt, wees dan niet verontwaardigd als u kritiek krijgt. Als u zich beledigd of benadeeld voelt door een medegebruiker, kunt u contact opnemen met een van de moderators. [/i:f59057e0eb] en nu over jou pc, wanneer je die p4 2,4 en dat mainboard veranderd in een AMD XP2500 en een Asus A7NX8 zal dit je waarschijnlijk meer dan 50 euro besparen terwijl de performance juist zal stijgen ;)
Link naar reactie
maar eerst zat je te zeggen van dat ik in de verkeerde categorie zat met me videokaart dusjah ik denk dan verander ik me topic titel voor de laatste keer zodat hij wel in deze categorie hoort. [b:028977cbf9]maar jij vindt dus dat ik beter zelf een computer kan samenstellen. Daarom stel ik ook de vraag wie er 1 voor kan samenstellen en zeggen waar hij hem vandaan heeft, want ben namelijk niet zo'n expert op het gebied: computers. iedereen praat er zo makkelijk over ahahah soms snap ik er nix van [/u][/b:028977cbf9]
Link naar reactie
[quote:2e5a1e3df5="Sauron"]maar eerst zat je te zeggen van dat ik in de verkeerde categorie zat met me videokaart dusjah ik denk dan verander ik me topic titel voor de laatste keer zodat hij wel in deze categorie hoort. [b:2e5a1e3df5]maar jij vindt dus dat ik beter zelf een computer kan samenstellen. Daarom stel ik ook de vraag wie er 1 voor kan samenstellen en zeggen waar hij hem vandaan heeft, want ben namelijk niet zo'n expert op het gebied: computers. iedereen praat er zo makkelijk over ahahah soms snap ik er nix van [/u][/b:2e5a1e3df5][/quote:2e5a1e3df5] je vraagt toch eerst over een videokaart? dus maak ik duidelijk dat dit misschien beter in het videokaarten forum had gekunt.... mij was het toen niet duidelijk of je die pc al had of dat je hem nog moest kopen.... nergens heb ik gezegd dat je het beter ZELF kan doen.... en mijn suggestie over een AMD ipv dure P4 help ik toch ook? en vele zullen het met mij eens zijn.... ik val je niet aan ik wil best helpen maar dan moet je duidelijk zijn :roll: [i:2e5a1e3df5]Probeer in uw communicatie zo duidelijk mogelijk te zijn, zodat u uw medegebruikers niet voor raadsels stelt. [/i:2e5a1e3df5] zullen we het hier dan maar bij laten en verder duidelijk ONTOPIC verder gaan....
Link naar reactie
uit de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq.php]handleiding[/url] [i:36797fc48b][b:36797fc48b]Hoe kan ik een bericht bewerken of wissen?[/b:36797fc48b] Als u geen forum administrator of moderator bent, kunt u alleen uw eigen berichten bewerken of wissen. U kunt een bericht bewerken door te klikken op de knop Wijzig, rechts boven het te wijzigen bericht. Als iemand reeds geantwoord heeft op uw bericht, vindt u een kleine tekst onder het bericht wanneer u teruggaat naar het onderwerp. Daarin staat het aantal keer terug dat u uw bericht bewerkt hebt. Zolang er nog niemand gereageerd heeft op het bericht, verschijnt dit tekstje niet, en het komt ook niet tevoorschijn als moderators of administrators het bericht bewerkt hebben (al worden ze wel verondersteld bericht achter te laten waarin ze uitleggen waarom ze wat hebben veranderd). Merk op dat normale gebruikers geen bericht kunnen wissen als er eenmaal op geantwoord is. Naar boven[/i:36797fc48b]
Link naar reactie
Beste Sauron, Allereerst welkom op dit forum, Verder wil ik je er op wijzen dat wat je nu doet niet de bedoeling is, je kunt niet zomaar overal diverse topic's gaan openen, je moet het bij een topic proberen te houden anders word het nog onoverzichtelijker! Omdat deze topic inderdaad een bende is geworden sluit ik voor deze ene keer deze topic en kan je verder gaan bij de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=109948]nieuwe topic[/url] Zorg ervoor dat de nieuwe topic netjes blijft en duidelijk! Met vriendelijk groet, Red Dragon Moderator Computer! Totaal Forum.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...