Ga naar inhoud

Kan Moederbord-Chipset drivers niet installeren {XP}


Aanbevolen berichten

Als ik de Intel® Chipset Installation Utility wil installeren op mijn computer dan lukt dat niet. Ik heb um gedownload vanaf de Intel® site en er stond duidelijk bij dat Xp Pro ook ondersteund werd, echter als ik de utility probeer te installeren krijg ik deze melding : Het Huidige besturingssysteem biedt ondersteuning voor de Intel-Chipsetapparaten op uw systeem. Er is geen nieuwe INF versie verreist. Ik wil dus de laatste versie installeren het zijn bloednieuwe drivers van 2003 dacht ik . Wie kan me helpen zodat ik toch mijn chipset drivers kan installeren ? Want ik vindt het toch wel belangrijk als dat erop staat :) Greets jullie enige echte freakje :D
Link naar reactie
[quote:6d818534ca="spiderned"][quote:6d818534ca="Belg"]XP is ook veel te hoog gegrepen voor een P3. [/quote:6d818534ca] Nou, dat zou toch wel meevallen. Als ik in zijn sign kijk staat daar een 866Mhz. :roll: Moet te doen zijn.[/quote:6d818534ca] Jep , XP zelf is supersnel op een P3 866 , Dé games zijn ook wel te doen , het ligt er alleen aan welke je pakt Underground die stottert en hapert van alle kante op XP bij mij , maar ga ik bijvoorbeeld Navy Seals of SpeedBusters doen dan draait ut wel toppie ... :roll:
Link naar reactie
[quote:eb0de4cb75="Computerfreakje"] het ligt er alleen aan welke je pakt Underground die stottert en hapert van alle kante op XP bij mij toppie ... :roll:[/quote:eb0de4cb75] en dat verbaast je..... :lol: bij een maat van me op ze XP2400 laptop met r9000 vind ik em al brak draaien... laat staan op een p3 met een gf2mx :o
Link naar reactie
[quote:4f4debbd77="Vandread"][quote:4f4debbd77="Computerfreakje"] het ligt er alleen aan welke je pakt Underground die stottert en hapert van alle kante op XP bij mij toppie ... :roll:[/quote:4f4debbd77] en dat verbaast je..... :lol: bij een maat van me op ze XP2400 laptop met r9000 vind ik em al brak draaien... laat staan op een p3 met een gf2mx :o[/quote:4f4debbd77] Waarschijnlijk zal dit eerder liggen aan de videokaart dan processor! (of misschien te weinig ram geheugen)
Link naar reactie
Je hebt een P3 systeem, dus waarschijnlijk een 440BX bord. De intel drivers daarvoor worden al tijden niet meer geupdate. De nieuwste versie van Intel ondersteunt deze chipset niet eens meer, je hebt een oudere versie (3) van de drivers nodig. En zoals de melding al aangeeft, zitten de drivers al in XP ingebakken. Verder zal je systeem nooit sneller worden van deze drivers, hoogstens zou ie de hardware wat beter herkennen. Maar als je geen gele uitroeptekens in apparatenbeheer hebt staan, verandert er dus niks met installatie van deze drivers.
Link naar reactie
[quote:2264f89c51="gerben"]Je hebt een P3 systeem, dus waarschijnlijk een 440BX bord. De intel drivers daarvoor worden al tijden niet meer geupdate. De nieuwste versie van Intel ondersteunt deze chipset niet eens meer, je hebt een oudere versie (3) van de drivers nodig. En zoals de melding al aangeeft, zitten de drivers al in XP ingebakken. Verder zal je systeem nooit sneller worden van deze drivers, hoogstens zou ie de hardware wat beter herkennen. Maar als je geen gele uitroeptekens in apparatenbeheer hebt staan, verandert er dus niks met installatie van deze drivers.[/quote:2264f89c51] Ik heb inderdaad een P3 systeem gerben , alleen ik heb echter geen 440BX bord maar een Intel i815 :wink:
Link naar reactie
[quote:5f9f2ce065="Computerfreakje"][quote:5f9f2ce065="spiderned"][quote:5f9f2ce065="Belg"]XP is ook veel te hoog gegrepen voor een P3. [/quote:5f9f2ce065] Nou, dat zou toch wel meevallen. Als ik in zijn sign kijk staat daar een 866Mhz. :roll: Moet te doen zijn.[/quote:5f9f2ce065] Jep , XP zelf is supersnel op een P3 866 , Dé games zijn ook wel te doen , het ligt er alleen aan welke je pakt Underground die stottert en hapert van alle kante op XP bij mij , maar ga ik bijvoorbeeld Navy Seals of SpeedBusters doen dan draait ut wel toppie ... :roll:[/quote:5f9f2ce065] Dit vind ik ook boelshit. Heb zelf een P3 met 640mb SD RAM en geforce2 MX. Win XP draait als een zonnetje, games ook gn probleem zelf NFS underground draait nog vlot, ook AAO gaat vlot enkel bij grote maps en gedetailleerde graphics gaat het wat moeilijk. Maar voor de rest geen klagen
Link naar reactie
Dat is enkel een subjectieve opvatting. Wat jij nog vind gaan, maakt andere mensen snel naar een bak grijpen ;-) Kijk tussen het spelen van een game en het echt spelen van een game zitten verschillen. Veel mensen willen alles uit een game halen wat er in zit, dus op hoge kwaliteit spelen, hoge res, hoge FSAA, hoge anisio, details op high, dikke geluidskaart en dikke boxen. Ik vond Fifa 2001 toendertijd al een hel op een GF2 MX en dat is dus een drie jaar oude game. Het is puur een persoonlijke opvatting of iets speelbaar is of niet. Windows XP te hoog gegrepen voor een P3? Mij lijkt het overdreven, 866MHz moet geen enkel probleem zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...