Ga naar inhoud

Goede Setup


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
jongens, even rustig zeg.... @ The dude; misschien heeft hij er nog niet veel verstand van, en weet hij niet precies wat alles is, normaal antwoorden is dan toch niet zo moeilijk, daar is dit forum toch voor of niet soms??? daarnaast doet de link het hier wel, dus zou toch even de beschuldigende vinger naar jezelf wijzen deze keer.. http://www.ocworkbench.com/2003/biostar/k8vhapro/k8vhapro-1.htm die review bedoeld hij dus. leuk bordje wel, niet een die hard overclocker moederbord ivm gemis voltage instellingen, toch bijna een 8 op de overall score. @ Guts; je bent een beetje warrig aan het posten, ik heb nu een paar keer je posts doorgelezen, maar ik snap er ook geen fluit van.. stop eens met copy pasten van websites, of zorg er in iedergeval voor dat je alles netjes op een rijtje heb staan, want dan zie ik je weer een biostar 8kt800 moederbord neerposten, dan zie ik weer XP2000 KT400 moederbord staan.... moederbord is dus verder niks mis mee, echter kan ik niet ontcijferen wat je erbij wil...
Link naar reactie
[quote:4847ec218e="guts007"]Check jij je comp maar want die link doet het bij mij wel, en als jij begint over de ferrari en de panda weet ik echt niet wat je bedoeld.[/quote:4847ec218e] We bedoelen ermee te zeggen dat je wel een ubersnelle processor kunt kopen, maar als de rest niet snel is, schiet je er weinig mee op...
Link naar reactie
oke thx.... Waneer heb ik dat andere moederbord gebruikt dan? maarja.... die ene gast zij dus tegen mij overkill systeempje (weet niet wat het is)(heb het gevraagd)(weet het nog steeds niet) zelfde geval met botllenecks ofzoiets als ik dit heb: AMD systeem met AMD Athlon 64 3200+ 1 Mb cache met Biostar K8VHA Promainboard, Via K8T800 chipset, 2 x DIMM bank, 512 Mb DDR 400 (2 x 256Mb) i.p.v. 1 x 256 MbDDR333, S-ATA Raid, USB 2.0, Giga LAN en IEEE1394 (firewire) Met de bijbehorende behuizing. is het toch een goed systeem ofniet??? sry voor typ fouten het is al laat
Link naar reactie
wat je wilt kopen is dus: AMD systeem met AMD Athlon 64 3200+ 1 Mb cache Biostar K8VHA Pro mainboard 512 Mb DDR 400 (2 x 256Mb) 32 MB ATI Rage 7000 chipset AGP kaart 17 inch monitor, dp. 0.28 mm, 70 Khz 1.44 Mb floppydrive 40.0 Gb IDE harddisk UDMA 100, 7200 rpm nno HQ ATX miditower behuizing zilver of blauw Logitech Classic PS/2 keyboard Logitech PS-2 Wheel mouse incl. mat geluidskaart geïntegreerd, 120 Watt luidsprekerset 52 Speed cd-rom speler geintegreerde 10/100 Mbit netwerkkaart voor 1235 euro.... je zegt dat je toch betere andere rand aparatuur(monitor etc) + een andere videokaart gaat halen dusssss koop dan ook een betere basis want dit is een ubercpu met prut eromheen vind ik.... dus zoiets als: AMD 64 3200+ of een AMD 64 3000+ (scheelt iets van 200 euro) 2x 512 pc3200 (twinmos ofzo) Asus K8V deluxe Maxtor/WD 80 gig S-ata hdd losse kast (chenbro/antec) zalman 400 watt voeding en ga met soort dingen niet over 1 nacht ijs... geef jezelf een week de tijd om alles uit te zoeken, zo voorkom je dit soort *haastige spoed is zelden goed* topics (en je kan ook de EDIT knop wel eens gebruiken als je nog wat te melden hebt ipv 2x achter elkaar te posten) goh mooie post is dit :lol:
Link naar reactie
Omdat biostar vergeleken met Abit , Asus en andere merken gewoon rommel is. Als je een rot moederbord koopt kun je er het duurste van het duurste in- op- of aanhangen het blijft bagger. Kijk eens rond op internet wat men zegt van een Biostar bord en kijk eens wat men zegt over vergelijkbare borden van andere merken. Wat d8 je zelf van een CD of DVD Brander, je HD is maar 40 gb dus wat extra opslag/backup ruimte is gewoon te klein. Idd die 3000 is een betere keus dan kun je voor het geld wat je uitspaart een beter MB en een brandertje kopen.
Link naar reactie
[quote:2e4aaf8b0e="DutchVTR"]Ja en dan heb je je systeem lekker snel vol he. Heeft ie nl. maar 36 GB en das wat weinig. Hij kan er dan evt. voor data een goeiekope 120 GB schijf bijgooien[/quote:2e4aaf8b0e] er staat: 2 × WD blablabla. ALs mijn wiskundig inzicht goed werkt is dat 72 GB en geen 36 GB. correct me if I'm wrong hoor.
Link naar reactie
[quote:f95e802143="Interficior"][quote:f95e802143="DutchVTR"]Ja en dan heb je je systeem lekker snel vol he. Heeft ie nl. maar 36 GB en das wat weinig. Hij kan er dan evt. voor data een goeiekope 120 GB schijf bijgooien[/quote:f95e802143] er staat: 2 × WD blablabla. ALs mijn wiskundig inzicht goed werkt is dat 72 GB en geen 36 GB. correct me if I'm wrong hoor.[/quote:f95e802143] Mijn rekenmachine is het met me eens :wink:
Link naar reactie
Hiero: Western Digital Type: Raptor Capaciteit: 36 GB Rotatie snelheid: 10.000 rpm Cache: 8 MB Gemiddelde zoektijd: < 5,2 ms Toegangstijd: < 2,99 ms Geluidsproductie: 32 dB(A) Interface: Serial ATA/150 Afmetingen: 101,6 x 147 x 25,4 mm Gewicht: 730 gram Uitvoering: OEM Tegen een Maxtor 120 GB S-ATA 150: Maxtor Type: Diamond Max Plus 9 Capaciteit: 120 GB Rotatie snelheid: 7200 rpm Cache: 8 MB Gemiddelde zoektijd: < 9,3 ms Toegangstijd: < 4,2 ms Geluidsproductie: - Interface: Serial ATA/150 Afmetingen: 101,6 x 147 x 26,1 mm Gewicht: 630 gram Uitvoering: OEM Conclusie: De Maxtor is geluidloos en de WD maakt een pokkeherrie. :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...