Ga naar inhoud

Legacy issue: bios gezocht


Aanbevolen berichten

Ik heb voor zoonlief een oude Digital Celebris GL5120 ST staan. Best aardig om op te leren klungelen met OS en programmeren. Nu wil ik dat ding bijwerken met de laatste versie van bios en drivers, en ik ben op zoek naar de handleiding, maar..... digital werd compag werd hp, en de website doet nauwelijks meer iets aan de digital producten. Een tijdje geleden (zo´n 2-3 maanden) kon ik de handleiding nog vinden via de hp website, maar dat lukt nu niet meer. Bij het opstarten vermeld de machine dat het een PhoenixBIOS versie 4.04 heeft. De machine is volgens het opstartscherm een Digital Celebris GL5120ST v 1.01. Wie weet waar: - ik de handleiding kan vinden - ik de meest recente versie van bios en utilities kan vinden Maarten
Link naar reactie
Daar heb je grote kans op. Die bedrijven kan het echt geen flikker schelen dat jij nog geinterreseerd bent in updates, daarvoor zijn het helaas bedrijven. Als er op de sites van de fabrikanten niets meer te vinden is en ook de genoemde sites bieden geen uitkomst, is een andere nog overgebleven optie dat een andere bezitter van deze PC de updates nog ergens op zijn HDD heeft staan. Die moet je dan wel echter net even tegen het lijf lopen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...