Ga naar inhoud

1900+ overklokken ?


Aanbevolen berichten

ja.. wil je nog meer weten? of hou je het hier bij??? lees eens de FAQ (topic helemaal bovenin) en zoek naar BA's OC guide. staat meer dan plenty info voor je in. houd er rekening mee dat je toch bepaalde dingen nodig bent om een beetje leuk te kunnen overclocken; - goeie koeling (hoe sneller hoe warmer zeg maar, er is ook vaak meer Vcore nodig wat de temp ook niet ten goede komt) -goed geheugen wat ook een paar MHZjes meer kan trekken dan de standaard speeds waarop het staat ingesteld. - goed moederbord wat een beetje overclocken niet zo'n probleem vind - goeie processor die ook wel wat meer mhzjes wil trekken ( nu zijn palominos niet echt bijster sterren in overclocken, dus...) geef eens de rest van je specs dan, mobo, soort geheugen, etc.. temperaturen zijn nu wel goed? met zo weinig input kun je ook niet echt een goeie feedback geven, dus als je eerst een wat meer info kan geven, dan kunnen we altijd zien of er evt nog wat te behalen valt :wink:
Link naar reactie
[quote:189ef3b988="justenelfring"]hij word bij mij 37 graden :S iemand zij dat ik een palomino niet kon oveklokken[/quote:189ef3b988] je kan een palo wel overklokken, echter moet je dmv een mod de MP unlocken, anders kan je alleen de FSB aanpassen and thats it... MP omlaag, en meer FSB erop is toch altijd meer effectiever, dus wil je goed overclocken dan zou ik hem unlocken, (wat wel een rotwerkje is, want je moet een brug op de processor dichtmaken met zilverlijm)
Link naar reactie
nee.. zou mooi overclocken vergeten als ik jou was. namelijk; 1) Sdram is niet echt lekker over te clocken 2) ECS borden al helemaal niet sorry, maar zou er niet te veel hoop op hebben... PS; heeft de ECS wel ondersteuning in het bios voor FSB verhoging??? of voor VCore instellingen? zoek btw eens op dit forum naar ''alexander online of ''kamikaze'' er staat me iets van bij dat zij ook een ECS hadden die ze wel hadden overgeclocked
Link naar reactie
[quote:69797ec55d="NoepZoR"]klasgenoot heeft dmv. een pinmod een 1800+ @ 2800+, dit is echter een tbred processor en iemand die verstand van zaken heeft.. weet niet welk ECS bord het precies is[/quote:69797ec55d] lekker vaag knul :P wat hebben we nou hier aan? de oom van me tante van me neef vanme achteropoe heeft een xxx die op xxxx loopt.... ja spannend maar dus? ;) Palomino+ecs+sdram= hopeloos :) zoveel weet ik er wel van :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...