Ga naar inhoud

witten stipen bij moeder natuur 3dmark03


Aanbevolen berichten

hoi ik heb vraag ik heb mijn ati 9800 pro ge OC maar als ik 3dmark03 doe dan dan zie ik vaak witten stipjes in het water bij moeder natuur dat is aleen bij die test bij ander test doe als goed en bij games zie ik geen raar dingen door het oc maak dat iets uit dat ik aleen bij die test witten stipjes zie of niet wand veder doet als goed ik denk van zelf niet maar ik weet ook niet alles dus daar om vraag ik het aan julie mijn oc ati 9800 pro =380/340 OC 430/366 mhz daar op zit een ZM-80c-HP+ZM 80 mm fan van zalman vast bedank en Prettige dagen en een gelukkig nieuwjaar iedereen
Link naar reactie
[quote:ea2ad6fac2="=$5=SUB-ZERO"]hoi ik heb vraag ik heb mijn ati 9800 pro ge OC maar als ik 3dmark03 doe dan dan zie ik vaak witten stipjes in het water bij moeder natuur dat is aleen bij die test bij ander test doe als goed en bij games zie ik geen raar dingen door het oc maak dat iets uit dat ik aleen bij die test witten stipjes zie of niet wand veder doet als goed ik denk van zelf niet maar ik weet ook niet alles dus daar om vraag ik het aan julie mijn oc ati 9800 pro =380/340 OC 430/366 mhz daar op zit een ZM-80c-HP+ZM 80 mm fan van zalman vast bedank en Prettige dagen en een gelukkig nieuwjaar iedereen[/quote:ea2ad6fac2] Zoals NoepZoR al aangeeft zijn het artifacts , maar waarom klok je je kaart dan niet wat terug ? of misschien naar de standaard waardes dan heb je geen last van de artifacts.
Link naar reactie
[quote:200e5bb831="=$5=SUB-ZERO"]hoi ik heb vraag ik heb mijn ati 9800 pro ge OC maar als ik 3dmark03 doe dan dan zie ik vaak witten stipjes in het water bij moeder natuur dat is aleen bij die test bij ander test doe als goed en bij games zie ik geen raar dingen door het oc maak dat iets uit dat ik aleen bij die test witten stipjes zie of niet wand veder doet als goed ik denk van zelf niet maar ik weet ook niet alles dus daar om vraag ik het aan julie [/quote:200e5bb831] [size=9:200e5bb831]ok, ik deed mijn best maar met de beste wil van de wereld kan ik niet opmaken wat je daar nu precies mee probeert te zeggen ... :roll:[/size:200e5bb831] Maargoed, heb je ook die stipjes als je niet overclocked? Zo heb ik sowieso al stipjes bij één bepaalde test van 3dm2k1, om een voorbeeld te noemen.
Link naar reactie
ik heb dat aleen bij die test moeder natuur maar als ik DC06 of bf of NFSU of Rs 3 rvs en gaa maar door daar zie ik geen artifacts in het spel maar ik heb niet al tijd artifacts in de moeder natuur test ik heb net nog een gedaan maar daar had ik weer geen artifacts en daa naa deet ik het weer die test dan zag ik af en toe artifacts het zal dan niet zoo erg zijn en waar om ik mijn waar niet op standaart laat staan om dat ik veel games op 1600x1200 speel en DC 0.6 en BF 42 op en nog 2 ander games op 2048x1536 speel anders terkt hij soms niet daar om heb ik hem hier op staan
Link naar reactie
Het klopt precies allemaal wat je zegt en is ook logisch. Alle moderne spellen (nfsu, dc0.6) zijn directx8.x gebaseerd. (op hardware niveau, meer info over directx in de faq). De mothernature test van 3dmark2k3 is directx9.x. Deze haald alle functies in je kaart naar boven en zorgt voor een extra zware belasting. Dit betekend dat ie (te) warm word en dan krijg de de zogenaamde artifacts. (die strepen) Het is duz gewoon een kwestie van de core terugklokken. (een mhz of 5)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...