Ga naar inhoud

Is het een goede onboard grafische chipset ? (SiS 300)


Aanbevolen berichten

[quote:cfc98148fa="gerben"]Bij mijn weten bestaat er ook een ATI Radeon 9600 in PCI uitvoering. Wat betreft onboard video had je beter een Nforce2 moederbord kunnen nemen, daar zit een Geforce4mx-achtige chip op.[/quote:cfc98148fa] hij heeft een socket 370 mobo voor de pIII besteld een nforce 2 is voor de AMD Athlon / Duron Computerfreakje, waarom heb je niet gekeken naar een s370 mobo met AGP slot ? bespaarde je een hoop ellende... PCI kaarten zijn duurder, presteren minder, en als je ooit er een goede kaart in wilt hebben kan dat niet omdat ze alleen PCI zijn, sorry dat ik het zeg, maar tis een domme keus, kun je order niet cancellen ?
Link naar reactie
[quote:ec8e292532="NoepZoR"][quote:ec8e292532="gerben"]Bij mijn weten bestaat er ook een ATI Radeon 9600 in PCI uitvoering. Wat betreft onboard video had je beter een Nforce2 moederbord kunnen nemen, daar zit een Geforce4mx-achtige chip op.[/quote:ec8e292532] hij heeft een socket 370 mobo voor de pIII besteld een nforce 2 is voor de AMD Athlon / Duron Computerfreakje, waarom heb je niet gekeken naar een s370 mobo met AGP slot ? bespaarde je een hoop ellende... PCI kaarten zijn duurder, presteren minder, en als je ooit er een goede kaart in wilt hebben kan dat niet omdat ze alleen PCI zijn, sorry dat ik het zeg, maar tis een domme keus, kun je order niet cancellen ?[/quote:ec8e292532] noepZoR sorry dat ut zeg hoor maar dat bord wat ik heb besteld vindt ik prima hoor '' volstaat prima aan m'n eisen en zo'n Die-hard gamer ben ik nou ook weer niet. :lol:
Link naar reactie
goed bezig knul.... je enthousistme is altijd zo groot maar af en toe *zucht* vind ik je bijna zielig.... met die gekke vragen van je waar 1000 wijzen nog geen antwoord op kunnen geven :P sterkte ermee :) wel leuk dat je es een keer eerst wat doet en dan pas wat gaat vragen :lol: maar toch een betreurenswaardige koop vinden de meeste van ons geloof ik zo... als ik de staatsloterij win krijg je wel een leuke overclock pc ;) kan je eindelijk eens echt hobbyen 8)
Link naar reactie
[quote:29edfccba6="Vandread"]goed bezig knul.... je enthousistme is altijd zo groot maar af en toe *zucht* vind ik je bijna zielig.... met die gekke vragen van je waar 1000 wijzen nog geen antwoord op kunnen geven :P sterkte ermee :) wel leuk dat je es een keer eerst wat doet en dan pas wat gaat vragen :lol: maar toch een betreurenswaardige koop vinden de meeste van ons geloof ik zo... als ik de staatsloterij win krijg je wel een leuke overclock pc ;) kan je eindelijk eens echt hobbyen 8)[/quote:29edfccba6] Vandread , dat kan jij dan wel vinden , maar ik niet... :roll:
Link naar reactie
[quote:22c0b08eab="Computerfreakje"][quote:22c0b08eab="gerben"]Bij mijn weten bestaat er ook een ATI Radeon 9600 in PCI uitvoering. Wat betreft onboard video had je beter een Nforce2 moederbord kunnen nemen, daar zit een Geforce4mx-achtige chip op.[/quote:22c0b08eab] :o Vet! een Radeon 9600 in PCI , kwis nie dat die er ook in PCI was.[/quote:22c0b08eab] dat is netzoiets als een ferrari motor in een fiat panda heel het chassis zal krom trekken :P
Link naar reactie
[quote:d5b1ae94ad="Vandread"][quote:d5b1ae94ad="Computerfreakje"][quote:d5b1ae94ad="gerben"]Bij mijn weten bestaat er ook een ATI Radeon 9600 in PCI uitvoering. Wat betreft onboard video had je beter een Nforce2 moederbord kunnen nemen, daar zit een Geforce4mx-achtige chip op.[/quote:d5b1ae94ad] :o Vet! een Radeon 9600 in PCI , kwis nie dat die er ook in PCI was.[/quote:d5b1ae94ad] dat is netzoiets als een ferrari motor in een fiat panda heel het chassis zal krom trekken :P[/quote:d5b1ae94ad]jah , :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...