Ga naar inhoud

Is het een goede onboard grafische chipset ? (SiS 300)


Aanbevolen berichten

er zit geen agp-slot op dit moederbord, dus een fatsoenlijke games-videokaart kun je wel vergeten. Tussen 2 haakjes, heb je je slijptol al klaarliggen? Ik neem tenminste aan dat je dit moederbord in je compaq kast wil plaatsen? Heb je er ook rekening mee gehouden dat je dan hoogstwaarschijnlijk je kast een beetje zult moeten verbouwen? Compaq heeft namelijk een beetje een eigenzinnige manier voor plaatsing van de aansluitingen aan de achterkant van je pc.....
Link naar reactie
[quote:5f9723b8f0="igg"]er zit geen agp-slot op dit moederbord, dus een fatsoenlijke games-videokaart kun je wel vergeten.[/quote:5f9723b8f0] Je hebt videokaarten die je ook in de gewone PCI bus kunt prikken. Je moet daar maar eens opzoek naar gaan. IK heb ooit eens een nVidia zien liggen die voor PCI was (IK weet niet helemaal zeker of het een nVidia was)
Link naar reactie
er zijn ook genoeg pci-videokaarten te vinden, alleen de echt goede gameskaarten bestaan niet in pci. De "beste" op dit moment is de [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/69029]radeon 9200 pci[/url] Hou er wel rekening mee dat de pci-versies beduidend minder presteren dan de agp-kaarten. nog even een review om een indruk van prestatie-verschillen te bekijken: http://www.google.nl/url?sa=U&start=4&q=http://www.digit-life.com/articles2/radeon/sapphire-4.html&e=7634
Link naar reactie
Wat voor een soort ganes wil je dan gaan spelen op je PC. Van die echte 3D spellen die veel CPU kracht etc gebruiken? Op zo'm PCI kaart zal het wel lukken, maar zoals IIG al zei, niet alle videokaarten bestaan in PCI-uitvoering. Ik denk dat je het beste ook maar een Radeon 9200 PCI kunt kopen. P.S. De prijs van zo'n PCI videokaart is [b:e1b93270a4]geloof ik[/b:e1b93270a4] wel wat hoger dan een normale AGP kaart.
Link naar reactie
[quote:7f0b83d051="FTPserver"]Wat voor een soort ganes wil je dan gaan spelen op je PC. Van die echte 3D spellen die veel CPU kracht etc gebruiken? Op zo'm PCI kaart zal het wel lukken, maar zoals IIG al zei, niet alle videokaarten bestaan in PCI-uitvoering. Ik denk dat je het beste ook maar een Radeon 9200 PCI kunt kopen. P.S. De prijs van zo'n PCI videokaart is [b:7f0b83d051]geloof ik[/b:7f0b83d051] wel wat hoger dan een normale AGP kaart.[/quote:7f0b83d051] Nee , geen zware games tjah gewoon RTCW , en al die dingen.
Link naar reactie
Radeon 9000 en Radeon 9200 heb je in PCI uitvoering. Verder heb je de Geforce2 MX ook in PCI uitvoering. Het zijn echter allemaal geen kaarten om heel erg blij van te worden. Als je kiest voor zo'n klein flexATX moederbordje dan weet je dat je veel mogelijkheden moet laten liggen. Ik zou er simpelweg gewoon niet mee gaa gamen.
Link naar reactie
Alleen nu ff over de processor support van mijn mobo op de asus site staat bij de specificaties dat er meer dan een GHZ op geplaatst kan worden ? Ik ben alleen bang dat als ik mijn P3 866 erop plaats dat ie um niet herkent . En als ie um niet herkent dan moet ik een bios update doen , maar krijg ik wel gewoon beeld en kan ik gewoon in de bios komen als ie de processor niet herkent ?
Link naar reactie
[quote="Marcel de Reus"]Waar heb je hem gekocht?quote] Bedoel je mijn processor ? die heb ik 2de hands gekocht op marktplaats een paar jaar geleden. ik weet ook niet meer precies meer tis al zooo lang gelede. PS: Maar even om terug te komen op mijn topic vraag kan ik Return To Castle Wolfenstein met die SiS 300 Graphics spelen ??
Link naar reactie
[quote:9f8944bbbd="Marcel de Reus"]Nee het mobo'tje. Als processor zet ik er dan een VIA C3 1.2GHz op.[/quote:9f8944bbbd] Het moederbordje , weet ik eerlijk gezegd niet meer waar ik die vandaan heb :oops: ik was gister op een paar site's aan het surfe en toen kwam ik ut tege welke site's dat waren weet ik niet meer Marcel. sorry
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...