Ga naar inhoud

Hoeveel kost dit?!?!


Aanbevolen berichten

[quote:6a3bd9396b="xiliduur"]Ik ben van ochtend naar Aken gereden. Ik werk in Heerlen dus dat is maar 30 min. rijden voor mij. Het is daar stukken goedkoper! Weet niet waar je woond maar mischien is het te combineren met een dagje shoppen/sightseeing/Bier und brathwurst et. [/quote:6a3bd9396b] Is op zich een heel goed idee. Een gezellig dagje en zeer voordelig een nieuw systeem. Maar ja, mochten er problemen optreden met t systeem dan kan ik weer een dagje 'Aken' plannen :-?............................ [quote:6a3bd9396b="Interficior"] bij heel veel plaatselijke toko's kan je ook gewoon onderdelen naar een computer laten assembleren, (MyCom, ComputerPlanet, enz) dus je kan dan de onderdelen van t internet afhalen en t bijvoorbeeld gezellig bij Mycom laten assembleren. (€ 50,-, wat een afzetters ) [/quote:6a3bd9396b] Is dat zo? Hebben zij dan niet zoiets van: Ja hallllllllllo, ff leuk bij een andere toko alle onderdelen halen hier hier mooi laten assembleren... Anders zit ik er aan te denken om het op die wijze te doen: Via onlineshop goedkoop de onderdelen halen en dan bij een Toko laten assembleren....... thnx voor de tips!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...