Ga naar inhoud

vaag probleem


Aanbevolen berichten

Hallo mensen ! Ik heb een heel vaag probleem met mijn computer, telkens als ik ga gamen dan start mijn computer na 15 a 30 minuten steeds af. Ik heb net de computer weer geformateerd maar steeds heb ik weer het probleem. Ik heb een AMD 2400+, 512 DDR Ram, Nvidia GF4 Ti4600, met 43.45 detonator drivers. Aan de voeding ligt het ook niet aan, want ik heb 3 ccfls + twee FAN's al ontkoppeld. En de CPU wordt niet warmer dan 50 graden (stressed). Ik hoop dat een van jullie dit probleem weten. Alvast bedankt! Gr. Bart Pullen
Link naar reactie
- geheugen goed? --> testen door middel van Memtest - warmteprobleem --> hoeft niet alleen CPU te zijn ook temp van je kast. - zwakke voeding --> probeer een goede die stabiel is met jou spullen - videokaart te warm, als je gaat gamen en na een half uur slaat die af, lijkt dit mij het voor de hand liggende probleem.
Link naar reactie
Hoe heb je gekeken of de videokaart niet te warm word. Als je een beetje stoffige case hebt kan best het fannetje op je videokaart vol stof zitten en daardoor niet goed meer koelen. Houd op het moment dat je pc 'afgestart' is (mooie omschrijving trouwens :D ) je hand een op de heatsink. Als dat niet langer als een seconde of 4 à 5 lukt denk ik dat je videokaart het probleem is Voeding en mem kan ook wel, bij de voeding denk ik alleen dat het probreem al snel of heel willekeurig kwa tijd zou moeten optreden. Scenic20
Link naar reactie
[quote:4f41bb8522="bartjee"]Ik heb een half jaar gespeeld zonder problemen met alle CCFLs aan....[/quote:4f41bb8522] Dat hoor ik wel vaker maar dat je een half jaar goed werkt met een apparaat betekent niet dat het apparaat niet stuk zou kunnen gaan. Probeer het gewoon eens met een voeding van een ander of eventueel van een winkel, op die manier kom je er snel genoeg achter of het aan je voeding ligt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...