Ga naar inhoud

amd 64 fx


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:6a3617faf4="Terror gamer"]ja wat is dat voor een kast dan en past mijn toekomstige mobo er dan wel in? [img:6a3617faf4]http://mywebpage.netscape.com/Ultrajunk20/conn.jpg[/img:6a3617faf4][/quote:6a3617faf4] Ja. Bij je mobo krijg je een plaatje voor die achterkant en wat er achterin de kast zit sloop je eruit. (die zijn en voor gemaakt om eruit te slopen, zitten maar heel losjes vast)
Link naar reactie
[quote:dc2ad3e768="TheBoss1984"]ik heb deze http://www.lian-li.com/product.php?action=viewPD&prdid=367 na een tip van marcel de reus en ik moet zeggen dat het een geweldig kast is. oogt heel strak.[/quote:dc2ad3e768] Ik ben zelf idd nog steeds erg weg van deze kasten. Het is gewoon pure kwaliteit dat spul. Ik heb nu laatst weer een hele mooie Lian-Li gezien en wel de: Lian-Li 6089a. Superlicht (hij is van alu), bij het design hebben ze rekening gehouden met een gode airflow en luchtvoorziening. Ze worden wel zonder voeding geleverd, maar dat is vaak eerder een voordeel dan een nadeel. Kun je er gelijk een goede stille voeding bij zoeken.
Link naar reactie
Ik vind de keuze voor een Athlon 64 3200+ goed van je maar als echte gamer zou ik dus nu een Radeon 9800 PRO of 9800XT nemen ipv een FX5900XT. De Radeon 9800 is weer een stukje krachtiger (en duurder ;) ) maar vooral in DirectX 9 is de Radeon 9800 serie een betere keuze dan de FX5900XT. Nu je geld over hebt omdat je voor een 3200+ hebt gekozen zou ik dus toch een Radeon 9800 PRO overwegen. Zalman 400watt voeding is stil en stabiel en krachtig genoeg voor je systeem
Link naar reactie
Windows moet je inderdaad opnieuw instaleren, te veel nieuwe hardware :) O ja, hoezo onder je budget? net kon je nog 1400 Euro kwijt? nu maar 1000? Ik zou toch echt voor een 9800PRO of 9800XT gaan om je naam als "terror Gamer" eer aan te doen. Met nieuwe games als Far Cry, Half-Life 2, doom 3 e.d. die voor de boeg staan heb je meer aan een krachtpatser kaart in zo'n A64 3200+ systeem. Ik zeg altijd de videokaart maakt de pc, niet de CPU (maar dat is mijn mening :) )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...