Ga naar inhoud

twee computers samenvoegen


Aanbevolen berichten

Het is altijd leuk om te lezen hoe er zo naast de kwestie "geluld" wordt als iemand een vraag stelt hier :o De vraag ging over 2 computers met windows 98 en niet over 2 computers met Linux. Verder denk ik niet dat iemand die zo een "eenvoudige" vraag stelt een antwoordt verwacht over Linux leren/installeren ; Een (duur) klusterprogramma kopen en natuurlijk niet te vergeten de benodigde hardware/kabels e.d. die nodig zijn om de 2 computers te laten samenwerken. Het antwoord op de vraag of je computers kan clusteren met win 98 blijft dan ook : NEEN en hoe hard je ook schreeewt of lult je kan daar niets aan veranderen. De tijd en energie die je er instopt kan weliswaar heel leerlijk zijn en als je het zo ziet kan het inderdaad een leuk maar kostbaar experiment zijn.
Link naar reactie
wat jij wilt kerel........ zoals ik al zei, het zal wel een verschil van mening zijn dan? :roll: Wat duur betreft zo schijn je de basis van linux nog nooit gehoord of begrepen te hebben (open source, freeware) Wat de hardware betreft is in principe niets anders dan een werkend netwerk vereist..... (en dat is tegenwoordig toch zo duur!!! :roll: ) maar goed, eindeloze discussie met iemand die alles beter weet..... (zoals ze dat tegenwoordig allemaal menen te weten als ze een keer achter een pc hebben gezeten) zinloos, kan wat mij betreft gesloten worden....
Link naar reactie
[quote:199e2acd9d="micky.g"][quote:199e2acd9d="Vandread"]jij weet ook alles beter he :P[/quote:199e2acd9d]absoluut niet![/quote:199e2acd9d] was maar een geintje ;) zit jullie te stangen :lol: en dan nu rust in het topic tot de TS reageert of een modje boos word :D ..ohja of tot de TS dit topic leest en waar gaat het over denkt en dus zegt: jongens laat maar de groeten!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...