Ga naar inhoud

4 polige stroom plug nodig????


Aanbevolen berichten

[quote:608c82c7bc="Vandread"]je mag wel dyslexie hebben ... maar wat je daar als laatste schrijft snap ik echt niet... :roll:[/quote:608c82c7bc] Je kan wel wat moeite doen, aan dan lees je volgende: Bestaat er een verloopstuk van een normale ATX stekker naar een P4 konnektor. Bovenstaand plaatje is niet van mijn moederbord ( hebt het van de MSI site ) Heb ondertussen het typenummer van mijn MB gevonden Eddy
Link naar reactie
[quote:f6e51389c9="Eddy X"] Je kan wel wat moeite doen, aan dan lees je volgende: Bestaat er een verloopstuk van een normale ATX stekker naar een P4 konnektor. Bovenstaand plaatje is niet van mijn moederbord ( hebt het van de MSI site ) Heb ondertussen het typenummer van mijn MB gevonden Eddy[/quote:f6e51389c9] nou sjapoo eddy jij kan de openingspost ook lezen.... die bedoelde ik namelijk niet. ik bedoelde dit spannende stukje: [i:f6e51389c9]a ha is hier een omvomer of moet ik een nieuw voeding kopen a ha ik weet nu welke het is en het is niet dit platen hier boven dat heb ik eff van de msi site af getroken[/i:f6e51389c9] maar afijn geen zin meer om wat te posten hier want et is in orde veel plezier met je P4 (dat rijmt ^_^) maar dat zal wel lukken
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...