Ga naar inhoud

Kan niet schrijven naar de harde schijf?!


Aanbevolen berichten

ik win om te beginnen win98 installeren en als het kan later nog een upgrade naar 2000. ik ga nu trouwens een week op vakantie dus het kan zijn dat ik even niet reageer. toch ahrtstikke bedankt voor jullie recties ik heb nu wel een idee waar ik naar moetn kijken en zoeken [quote:577f357092]Draai Scandisk in windows indien dat niet gaat onder DOS. Beveiligd tegen schrijven wordt soms hierdoor verzoorzaakt[/quote:577f357092] ik win natuurlijk windows er op zetten, daar gaat het mis. als ik win er al op had staan lag het allemaal net ietsje anders......
Link naar reactie
//OFTOPIC: Last van je toetsen bord ? (ik win ipv ik wil) :wink: //ONTOPIC: [color=red:bc1c8f568c]1)[/color:bc1c8f568c] Probeer eens een win95 instalatie. Als die ook een melding geeft dan licht het iig niet aan de cd of instalatie... [color=red:bc1c8f568c]2)[/color:bc1c8f568c] Probeer DOS eens clean te booten (zonder AUTOEXEC.BAT en CONFIG.SYS te draaien). Dat doe je door - direct nadat de melding 'Starting MS-DOS' verschijnt - op F5 te drukken. [color=red:bc1c8f568c]3)[/color:bc1c8f568c] Boot met een Win98SE bootdisk, en dan dee instalatie starten. [color=red:bc1c8f568c]4)[/color:bc1c8f568c] Als je geen belangrijke data op die had hebt staan - anders die ff naar een andere hd verplaatsen - ,dan kan je de partities weggooien, en weer aanmaken, bijv. m.b.v. FDISK. Dan zou alle schrijfbeveiliging of whatever weg moeten zijn... BTW, Win2000 zal niet zo lekker draaien daarop, maar daar gaat het niet om. Succes, en fijne vakantie :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...