Ga naar inhoud

Processor


Aanbevolen berichten

[quote:ac0ed23f65="Keyser"]gaat dit ook met intel? Heeft dit nut indien je een pentium 3 866 ghz processor tesamen gebruikt met een pentium 4 3.00 ghz. Is het ook mogelijk om 512 mb ddr ram te gebruiken tesamen met 256 sdrram?[/quote:ac0ed23f65] Nee, er is geen dualboard met Socket 478 en Socket 370/slot 1. Dit zou ook helemaal geen nut hebben. Bovendien zijn dualbordjes erg duur!
Link naar reactie
waar in hemelsnaam gaat dit over :roll: :-? -wat is nu je bedoeling met de PC dan??? -heb je enig baat bij een dual CPU opstelling? -of wil je een upgrade in je PC doen soms? uhmm, je oude hardware kan er ook gewoon uit hoor, en het is dan niet zo dat als je een P4 3GHZ erin doet, en een P3 800 mhz, dat je ineens een 3,8 GHZ systeem hebt... als je nu eerst eens duidelijk aangeeft wat je plannen zijn, dan kunnen we misschien een iets duidelijker antwoord aan je geven...
Link naar reactie
even weer on-topic: Je hebt speciale moederborden waarop 2 of meer processoren kunnen. Hiervoor geld wel dat het 2 exact dezelfde processoren moeten zijn. Ook moeten de processoren geschikt zijn om in smp te kunnen werken, hierdoor hangt er vaak een pittig prijskaartje aan. Voor de "gewone" thuisgebruiker is het meestal niet interessant om dual te gaan werken, dit heeft vrijwel alleen zin met zware bewerkingen (denk aan audio/video-editing, 3-d renderen etc). Zoals hierboven al genoemd, neem eens een kijkje op www.2cpu.com. Hier kun je een hoop leren over werken met multiprocessorsystemen en de voor- en nadelen hiervan. Wanneer je specifieke vragen hebt, stel ze gerust hier. p.s., Zelf ben ik een dual-freak (dual xp1600+ en dual pI 120@133 )
Link naar reactie
kijk eerst es GOED op die site.. want vragen of het met intel kan staat er echt wel... als je logisch nadenkt en enigszins weet waar het over gaat weet je wat wel en niet kan... Denk dat jij een oude pc hebt en denkt... goh als ik nou een dual mainboard koop dan kan ik me oude er nog bij zetten :P Dat was me laatste reactie in dit topic want denk niet dat we erg op gaan schieten met p3+p4's ... hmz p7 anyone? :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...