Ga naar inhoud

Geheugenprobleem


Aanbevolen berichten

Hallo luitjes, ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen ik heb dus een asus P4C E-Deluxe moederbord en 1024MB aan RAM die op 400 Mhz kan draaien hij draait nu op 200MHz maar ik kan em niet veranderen in de BIOS :cry: wie kan mij vertellen waar dat aan kan liggen? alvast bedankt voor jullie reacties :wink:
Link naar reactie
[quote:803371b184="boss63"][quote:803371b184="Marcel de Reus"]Die test zal niet nodig zijn. De uitleg van DutchVTR klopt namelijk als een bus.[/quote:803371b184] Even een vraag erbij, ik heb zelfde bord. En ben aan het opbouwen heb 2 x 256Mb XMS Corsair gehuegen, stop ik die 2x in de zwarte of 2x in de blauwe of 1 zwart en 1 blauw.?[/quote:803371b184] DDR moet in het blauwe bankje :wink: zwarte bankje=non-ddr geheugen.
Link naar reactie
[quote:d7cf9583e0="koene"] DDR moet in het blauwe bankje :wink: zwarte bankje=non-ddr geheugen.[/quote:d7cf9583e0] onzin.... der kan alleen maar DDR in... tis geen elcheapo ecs plankje :P BLZ 37 van de (engelse) manual staat precies in hoe het moet ^_^ dus gewoon in blauw.... of in zwart :) of in alle 4 :P dan loopt et ook nog dual channel 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...