Ga naar inhoud

nieuwe computer 8)


Aanbevolen berichten

Sapphire ATI Radeon 9800Pro 128Mb DDR €332.98 Philips 17 inch monitor 107T51 €162.48 Maxtor 80GB Diamond Max Plus 9 8mb cache (Fluid Bearring! 7200rpm) €80.98 2x Twinmos PC400 256Mb DDR €96.96 AMD Athlon Barton Core 2500+ (333Mhz ) 512Kb cache Boxed €98.48 Asus A7N8x Deluxe Gold €122.48 ATX Middle Tower fan duct zwart-zilver €47.48 totaal 941,84 is dit wat?
Link naar reactie
Deze ATX behuizing is zwart uitgevoerd met zilveren accenten aan de zijkant (front). Hij heeft een fan-duct aan de zijkant. Hierdoor wordt de cpu-koeler van "verse lucht" voorzien. Er zit standaard een 350W ATX voeding in. Uiteraard ook geschikt voor de P4. De externe drive bays: 4x5.25 inch Beschikt verder nog over 2 open 3.5 inch drive bays en 2 interne 3.5 ich drive bays. 2 x USB poorten bevinden zich aan de voorzijde van de kast (deze zijn bereikbaar dmv een klein klepje. Afmetingen: (d)480 x (w)190 x (h)435. Dankzij deze diepte kunnen alle externe drive bays worden gebruikt! zit wel voeding in dus maar of die ook goed is geen idee goeie kast of niet?
Link naar reactie
Voor 15 tot 20 € extra zou ik ipv een 80 gb toch een 120 gb hd nemen. Ook zou ik ipv die kast gewoon een kast en voeding los kopen, voor 47€ een kast incl. voeding lijkt me net te min voor die config. (vooral die saphire is een echte stroomvreter, die met een mindere kwaliteit voeding wel eens een onstabiel systeem kan veroorzaken. ipv een 333 fsb een 400 fsb athlon dan maak je ook beter gebruik van je memory. Het wordt dat in totaal 50 a 70 euri duurder maar dan ben je later blij dat je het gedaan hebt. Edit ipv een asus een abit nf7-s mb die staat voor 106€ bij tweakers in de pricewatch dan ben je toch weer 14€ minder kwijt voor een mb met dezelfde features.
Link naar reactie
Als het erg budget gebonden is kun je evt toch gewoon die 2600 pakken en dan (op dat abit mb) overklokken tot 400 mhz fsb De kast op zich maakt niet zo veel uit, het is meer de voeding. pak dus gewoon de goedkoopste die je kunt vinden zondr voeding en zet er dan een 450 watt qtec in. (er zijn mensen die die qtec niks) vinden maar voor mij voldoet hij goed.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...