Ga naar inhoud

Nieuwe PC


Aanbevolen berichten

Hallo dames en heren, Gisteren mijn nieuwe pc binnen gehad en vandaag letter gaan sleutelen... alles werkt nu perfect, alleen denk ik dat ik nog niet de 100% uit mijn 3,0GHZ pentium4 + 1024MB Dual Channel DDR400 Cl2 haal. Een score van 9330 3Dmarks vind ik bar weinig. Met mijn oude system (AXP 1500+@1500MHz, 512MB SDR sdram en GF4 ti zoals nu) haalde ik 9000punten. Iemand nog ideeën oid wat ik fout doe? Als ik trouwens memory tests doe in AIDA32 zit ik netjes iets boven het gemiddelde... dus dat is het niet. CPU misschien?
Link naar reactie
[quote:4e2b8c0895="Vandread"][quote:4e2b8c0895="Jasper G."]ik dacht dat 3dmark scores weinig met processors en geheugen te maken hebben en dat alleen de videokaart getest wordt ipv het hele systeem.[/quote:4e2b8c0895] 3dmark2001 is ook aardig cpu afhankelijk dacht ik[/quote:4e2b8c0895]ah 2001, dacht 2003. :x
Link naar reactie
Toen de GF4 ti4600 nog de snelste videokaart was meer dan een jaar geleden, haalde men al bijna 12000punten met een Athlon 2100+ en DDR333 geheugen... dus daar baseer ik mijn verwachtingen op uit. Ik weet ook wel dat ik toe ben aan een nieuwe videokaart :lol: Maar ik wil nog even het uiterste uit mijn GF4 ti halen.
Link naar reactie
Heb je de moederbord drivers wel geinstaleerd, als die er niet goed op staan dan krijg je ook een lage score, die kan jij weghalen bij www.intel.com Jij moet met dat systeem makkelijk 14K a 15K halen in 2001se. 3dmark2001se is behoorlijk CPU afhankelijk. Kan je je compare URL niet posten zoals al eerder gevraagd.
Link naar reactie
// Na een mooie driver update van mijn Abit cdrom heb ik nu een score van 13K 8) Best netjes, maar kan nog steeds hoger volgens mij... Wat leuk is, is om het verschil te merken na zo'n chipset driver update. De race-test van 3Dmark2001 leverde bijna geen prestatie verschil... die dragontic en nature daarintegen heel erg :) Die shooter gematigd // 3Dmark2001: [quote:0137e6e113]Maintenance Break Our servers are down for a short maintenance break. Please check back very soon! We are sorry for the inconvenience. [/quote:0137e6e113] Ik zal wel later een linkie posten :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...