Ga naar inhoud

Geen videosignaal


Aanbevolen berichten

Help! Mijn computer wil niet opstarten. Ik heb een nieuw moederbord, nieuwe processor, nieuw geheugen en nieuwe videokaart. Volgens mij heb ik alles goed aangesloten, maar mijn tft-scherm geeft aan dat hij geen signaal krijgt. Ik kan dus ook niet in het BIOS komen. Ook met een andere videkaart geprobeert, maar dat helpt ook niet. Ik weet eigenlijk niet meer waar ik zoeken moet. Wie kan mij helpen? Moederbord: Asus P4C800-E DeLuxe Processor: Intel Pentium 4 3.0GHz 800 MHz FSB / 512 cache Videokaart: Sapphire Radeon 9600XT 256MB Geheugen: TwinMoss 256Mb PC3200 DDR400 (2x)
Link naar reactie
De AGP kaart zit absoluut goed. Ook al omdat ik het met een andere videokaart (waarvan ik zeker weet dat hij goed is) geprobeert heb, en hij dan ook niet opstart. Ik vraag mij af: kan ik ook in het BIOS komen zonder processor en zonder geheugen? Als dat kan, kunnen er nog maar 2 onderdelen eventueel defect zijn: moederbord of videokaart
Link naar reactie
Zou kunne : heb je een andere voeding ? Omdat je fan en hd draait wil nog niet zoveel zeggen. Bij eeb oude P-III laatst gehad, andere voeding erop en hij ging weer als een trein. Doet hij het nog steeds niet dan is het zeker een DOA (death on arrival) Heb je het ook met 1 reepje geheugen geprobeerd ? Werkt de ATI in je andere PC ? Ja, dan is die niet de boosdoener Welke Twinmos geheugen heb je ? Bij asus.com.tw staat een lijstje van getest DDR400, staat ie erbij ? Kan je ander DDR geheugen lenen en proberen ? Dan sluit je de boosdoener uit . Nog steeds niet, dan is je CPU en of je mobo een DOA Succes ? Btw P-IV vodings stekkers ook aangesloten ?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...