Ga naar inhoud

AMD Athlon XP 2400+ Overklokken


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik wil graag mijn AMD Athlon XP 2400+ overklokken. Tot hoeveel MHz kan ik hem maximaal overklokken? -----> STOM ::: Ik weet alleen niet hoe ik mijn AMDtje moet overklokken. In mijn Bios kan ik wel zien op hoeveel MHz etc. hij draait,maar ik kan er niks in veranderen. Zou iemand mij kunnen helpen? Mijn systeem: Processor : AMD Athlon XP 2400+ Mamabord : K7S5A Pro Geheugen : 512 Mb SD-RAM Hardeschijf : 2x 250 GB
Link naar reactie
Ik denk, nee, dat weet ik bijna zeker dat jij de FAQ niet hebt gelezen. Anders zou je zeker de link naar de [url=http://slashhead.homestead.com/files/BA_OC/OCguide1.htm]BA's overclocking guide[/url] hebben gevonden. Hierin staan denk ik al de antwoorden die je zoekt. Hoever je kan overclocken is nooit van te voren vast te stellen. Bij het ene systeem gaat dat beter als bij het andere systeem. In jouw geval zal je nouwelijks winst kunnen halen denk ik. Het ECS K7S5A moederbord is daar compleet ongeschikt voor, net als het sd-dram geheugen. Scenic20
Link naar reactie
Bedankt voor die links. Ik weet alleen niet welke Bios-update ik moet downloaden voor het overklokken. Ik heb namelijk een ECS K7S5A Pro versie 5.0L. Op die OCbench.... daar staat rev5.x. Volgens mij is dat dus niet de goede. Op de orginele site van Ecs staat nergens een FSB etc. update, dus daar zal ik dan ook niks aan kunnen hebben :(
Link naar reactie
[quote:321abc2c56="FTPserver"]Bedankt voor die links. Ik weet alleen niet welke Bios-update ik moet downloaden voor het overklokken. Ik heb namelijk een ECS K7S5A Pro versie 5.0L. Op die OCbench.... daar staat rev5.x. Volgens mij is dat dus niet de goede. Op de orginele site van Ecs staat nergens een FSB etc. update, dus daar zal ik dan ook niks aan kunnen hebben :([/quote:321abc2c56] Als je op je mobo kijkt staat de revision versie. Wanneer heb je die gekocht ? Als er versie 5.0L ergens staat dan heb je revision 5 van je mobo, en dat is de laatste
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...