Ga naar inhoud

Vaag probleem nieuw bord en cpu


Aanbevolen berichten

[quote:97c7f88392="turbulence"]das ook lekker makkelijk.. loopt er iets niet goed, snap je het niet, hoppakee verkoop je hem toch weer.. sorry hoor, maar AMD ***** (zuigt) neem ik aan, denk eerder dat de fout bij jezelf ligt dan ipv bij de hardware.... vind btw je verkoopprijs ook redelijk hoog; mobo; 34 euro nieuw CPU; 127 euro nieuw en dan vraag jij nog 140 euro voor de hele meuk? :-?[/quote:97c7f88392] Zeg ik dat het aan het hardware ligt ? Boeid het jou dat ik het verkoop ? 127 € is de 2600+ LEER LEZEN... Als je niets nuttigs te zeggen heb zeg dan ff nix... Wat een l4m3rs zitten hier.. Grt 70373R
Link naar reactie
[quote:f3a0f87fc4="egslim"]Toeter, op dit forum gebruiken we normaal Nederlands. Dat is met letters in plaats van cijfers... En als mensen op jouw verzoek tijd en moeite erin steken om jouw problemen op te lossen gaat het ze natuurlijk wel aan als je besluit de boel te verkopen.[/quote:f3a0f87fc4] Niet als ze niet eens weten wat ze lullen, ik heb zelf een 3200XP namelijk, en die tekoop is is een 2800 van een maatje van me.. Hij heeft geen problemen met zijn moederbord, maar als ze gelijk domme dingen gaan zeggen ga ik het niet uitleggen... Ik ben op dit forum gekomen omdat ik andere mensen wilde helpen, nu stel ik zelf een vraag en krijg dan domme reacties.. Zat ik niet echt op te wachten. Ik heb geleerd normaal te doen, want mischien hebben ze ergens een rede voor.. Op dit forum is het niet echt het geval heb ik gemerkt. ( Niet iedereen trouwens, thanks daarvoor ) Grt 70373R
Link naar reactie
[quote:3e1f192482="Vandread"]waarom staat er dan AMD ***** ...... ik ga voor intel .... etc etc ... :roll: enigszins curieuze opmerking als je het mij vraagt..... je cpu de schuld geven van je problemen :P[/quote:3e1f192482] Die zin was een mening.. En mijn mening is gewoon dat ik AMD vind zuigen ( Niet omdat het geluid het niet doet ) Maar rete traag is bij videobewerking of 3d rendering.. ! Grt 70373R
Link naar reactie
[quote:e4dd69e2ee="70373R"][quote:e4dd69e2ee="Vandread"]waarom staat er dan AMD ***** ...... ik ga voor intel .... etc etc ... :roll: enigszins curieuze opmerking als je het mij vraagt..... je cpu de schuld geven van je problemen :P[/quote:e4dd69e2ee] Die zin was een mening.. En mijn mening is gewoon dat ik AMD vind zuigen ( Niet omdat het geluid het niet doet ) Maar rete traag is bij videobewerking of 3d rendering.. ! Grt 70373R[/quote:e4dd69e2ee] Ik kan het niet laten... ;) http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=60000260 Afgezien van Cinebench doen AMD's CPU's het heel aardig met renderen. En P4 EE is drie maanden later nog steeds nergens in Nederland te koop... [mod-modus]Je post is gewoon flame-bait. AMD is helemaal geen CPU, het is een bedrijf dat CPU's produceert. Als je een of meer van die CPU's slecht vindt presteren in bepaalde software, noem het beestje dan bij z'n naam. Door te generaliseren en bovendien een sterke term als "zuigen" te gebruiken bereik je niets nuttigs. Ik heb geen zin in een flamewar, dus deze topic gaat op slot.[/mod-modus]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...