Ga naar inhoud

nieuwe pentium


Aanbevolen berichten

hij dient vooral voor grafische toepassingen zoals autocad 2004, en spelletjes zoals max payne twee, operation flashpoint , ut 2003 halo. Nu is dus het probleem dat ik enkel operation flashpoint treffelijk kan draaien. Wat had ik in gedachten: moederbord:M/B Asus P4C800 Deluxe - 800Mhz fsb S478 Retail processor: P4 3.6 ghz, maar volgens een vriend van ik blijkt dit dus niet erg stabiel te zijn en zou ik beter wachten tot de nieuwe "generatie" processors van intel. Dus daarom vroeg ik mij af of jullie raad weten.
Link naar reactie
Abit NF7-S /Socket A /Nvidia Nforce2 / ATX motherboard [AB-NF7-S] 333FSB - 5PCI - AGP8X - ATA 133 - SATA, RAID - 4DDR400 - 6 channel sound - LAN - USB 2.0 - 6 channel sound Soundstormtech + SPDIF - 2x IEEE1394 Firewire - With SATA kit € 106.00 AMD Athlon XP 2800+ (2,08 GHz) BARTON FSB333 0.13 Micron 512K L2 Retail Boxed with cooler [AMD-XP2800+BOX] € 171.00 PC2700 DDR 512 MB - 184pins - PC333 - CAS2.5 Infineon Original [512MB-2700-INF] € 97.00 Club3D BGA-S988TVD Radeon 9800SE 128 MB DDRII CRT+TV+DVI Bulk [CL3-BGAS988TVD] € 285.00 Om te beginnen. Eddy
Link naar reactie
[quote:c08b8d4725="Keyser"]Wat ik wil upgraden is: het moederbord,de processor, ramgeheugen , en de grafische kaart. (eigelijk kan ik beter een nieuwe computer kopen :oops: ), maar toch ,wat raden julie mij hiervoor aan? het maximale budget is wel 800 euro ( 200 extra van mijn ouders :) )[/quote:c08b8d4725] Maar wat heb je nu dan op dit moment? Anders kunnen we niet zien of je bijvoorbeeld een nieuwe voeding nodig hebt of dat het systeem anders erg uit balans raakt. Bijvoorbeeld een Radeon 9800 op een 12inch scherm oid ;-)
Link naar reactie
Nu heb ik een packard bell extreme dream machine ( 3 jaar oud)met een saturn moederbord (vraag mij niet welk), een pentium III 866 mhz , 256 mb sdr ram en een kyro 2 grafische kaart 64 mb. Welke voeding ik heb weet ik niet, misscien is deze ook wel aan vervanging toe omdat de computer bijna dag en nacht aanstaat.
Link naar reactie
Hij zal niet aan vervangen toe zijn omdat de PC dag en nacht aan staat, maar omdat hij gewoon te zwak is voor je nieuwe systeem. Verder adviseer ik je gewoon een geheel nieuwe PC te kopen. Een Packard Bell is waardeloos met upgraden, de kasten zijn vaak lekker onhandig en de kabeltjes vaak tot 1 blok verwerkt. Bovendien levert het nog aardig wat op als je de hele PC gewoon verkoopt, losse onderdelen krijg je geen fuck voor.
Link naar reactie
wat wil ik nieuw: moederbord , processor, grafische kaart , (geluidskaart, netwerkkaart, niet nodig indien aanwezig op moederbord, harde schijf 80 gb, nieuwe case , voeding, koeling, usb mogelijkheden, firewire, dvd speler, writer (cd of dvd ). dit heb ik nodig indien ik, zoals je zegt, een nieuwe computer nodig heb en die pb verkoop . muis toetsenbord en scherm is niet nodig.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...