Ga naar inhoud

AWD Flash verwijdert ? (wat is het eigenlijk ?)


Aanbevolen berichten

Hey, ik heb een vraag en een mogelijk probleem. VRAAG: Tijdens de boot van mijn pc, komt er leuk de melding druk op DEL om dee BIOS in te gaan. Daarnaast staat druk op ALT-F2 to enter AWD-FLASH (oid). Wat is AWD Flash ? Hulpprogramma om je bios te flashen ofzo ? PROBLEEM: (mogelijk) Na het formateren van mijn schijf, kan ik niet meer in AWD-FLASH komen. Hij vraagt dan om een diskette ofzo :-? Wat doe ik hieraan, of is dat niet belangrijk ? (hoef ik er niks aan te doen ?)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
AWD flash is het programma wat Award gebruikt om zijn biossen mee te flashen. nu ondersteunen sommige mobos dit programma ook op de bootrom, waardoor je het daar direct vanaf kan runnen. voordeel? niks, want de features zijn precies hetzelfde als de gewone die je download bij award weg... maar goed, de PC werkt prima, dus geen enkele reden om te flashen
Link naar reactie
[quote:db42d8bd44="turbulence"]AWD flash is het programma wat Award gebruikt om zijn biossen mee te flashen. nu ondersteunen sommige mobos dit programma ook op de bootrom, waardoor je het daar direct vanaf kan runnen. voordeel? niks, want de features zijn precies hetzelfde als de gewone die je download bij award weg... [b:db42d8bd44]maar goed, de PC werkt prima, dus geen enkele reden om te flashen[/b:db42d8bd44][/quote:db42d8bd44] En vooral die laatste zin is belangrijk :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...