Ga naar inhoud

geheugen kapot ??


Aanbevolen berichten

Goeieavond mensen. Ik heb gister nieuw geheugen binnen gekregen. Twinmos 2 X 256 MB Dual channel. Dit kocht ik vanwege overklokken. In een ander topic van mij is te lezen hoe ik precies zat te kloten om de MHZ van het geheugen goed te krijgen. Ik weet niet hoe hier die link ervan moet plakken, maar de titel van het topic is "goed overklokbaar geheugen" Afijn. Kom vanmiddag thuis, zet de computer aan, start niet op? Asus vrouwenstem zegt memory problem. Ik van alles uitgeprobeerd, veel gereset etc. Nu denk ik dat 1 van mijn geheugen moduletjes kapot is. Terwijl ik het gister binnenkreeg en het wel werkte tot vananavond dus. Gisteravond nog gewoon de computer normaal uitgezet.. Ehh, wat heb ik allemaal gedaan. Heb 2 modules. Als ik de goeie erin doe, start de computer normaal op, ongeacht in welke socket hij wordt gestoken. Als ik de "kapotte" erbij insteek, dus de goeie EN de "kapotte", zie ik wel het scherm van 512 mb, zou je zeggen, so far so good, maar bij het windows starten reageert de computer niet meer. Het "kapotte" reepje eruit halen, en er is weer niks aan de hand. Nu de goeie eruit gehaald, en alleen de kapotte. In alle drie de sockets start de computer niet eens op, beeldscherm blijft op stand by staan, en het asus vrouwtje zegt weer eens memory problem.. Ik zou dus zeggen dat het reepje kapot is gegaan op de een of andere manier. Weten jullie iets? Zou ik dit reepje nieuw krijgen, aangezien mijn "experimenten" in het vorige topic? Ik wacht op jullie reacties Met vriendelijke groet Edwin
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...