Ga naar inhoud

Een Papst fan met een snor. :-?


Aanbevolen berichten

Hallo luitjes... ik heb bij Tagie Computers een 80mm 12dB papst fan besteld, voor in m'n voeding. Ik kreeg hem vanmorgen binnen, sluit hem aan, maar tot mijn verbazing hoor ik een soort van snorrend geluidje ! Niet heel hard, maar toch had ik verwacht dat dit dingetje minder herrie maakt. Mijn Adda koeler die er eerst in zat en op 7V draaide (op rode draadje), had niet zo'n snorrend geluid maar had weer meer geluid van de windstroom. Ik heb het idee als ik ze in mijn gezicht laat blazen dat ze beide evenveel lucht verplaatsen, dus de Adda@7V en Papst@12V. Maar dat gesnor, dat is toch niet normaal ? je moet het zo zien dat als hij in de voeding zit, en de kast zit dicht, dat ik een lichte toon hoor op de frequentie van die brom. Heb ik nou gewoon pech of hoor ik te goed?
Link naar reactie
heb er zelf ook 2 van in hangen, en ik vind dat je ze gewoon haast niet mag horen. ze zijn echt fluisterstil, en als ze naar jouw oordeel teveel lawaai maken, dan moet je er gewoon mee terug gaan.. wij kunnen niet van hier horen of het nu echt storend is of niet, maar ik zou van deze fans eisen dat ze echt onhoorbaar zijn....
Link naar reactie
wat zou er zeg maar moeten gebeuren met de fan voordat deze uit balans raakt ? Ik bedoel, je hebt altijd die fanbehuizing nog, en de doos eromheen, en ik snap niet hoe ze het bij de post voor elkaar krijgen om die fanbladen dan uberhaubt aan te raken om eventueel de motor uit balans te brengen. Maar goed, het zal wel gebeurd zijn, misschien wel in de papst fabriek zelf.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...