Ga naar inhoud

Mobo problemen?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen, ik heb een probleempje met mn pc: - Mobo: a7n8x - CPU: AMD 2200+ Tijdens het opstarten blijft ie hangen. Dit gebeurt op het moment dat hij eigenlijk moet gaan booten, dus van hdd of cd-rom ed. Alles wordt wel gevonden in de BIOS. Ook staan alle jumpers ed goed. Het vervelende is dat er ook helemaal geen foutmelding komt. Alleen een knipperende cursortje linksboven op mn scherm. Het kan ook geen conflict oid zijn want het gebeurde spontaan dus niet nadat ik iets nieuws had geinstalleerd ofzo. Het duurt nu ongeveer 15 keer rebooten voordat hij eindelijk eens een keer start. Nou ik d8 dat als ik mn BIOS zou flashen dat het wel opgelost zou zijn. Dus heb ik um geflashed naar 1007 (voorheen 1005). Dit hielp even maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Ik heb alle instellingen gehad die in het BIOS gehad die betrekking hebben met booten maar het helpt allemaal niks. Ook heb ik al een andere HDD geprobeerd maar dat hielp ook voor geen meter. Heeft iemand van jullie dit ook eens meegemaakt of weten jullie misschien een oplossing want ik kom er niet meer uit. Alvast bedankt!!! Groetjes, Itt
Link naar reactie
Uitgebreide specs meegeven over je hardware, inlcusief de manier van aansluiten. Zo gedetailleerd mogelijk. Je hebt een hardware conflict of een of ander component is niet goed afgesteld of brak Hangt vlak voor het booten : kloppen de andere gegevens die je vooraf ziet ? Zijn er daar foutboodscahpjes bij of een rare display. Bijv de HD die wordt gerapporteerd met vreemde tekens ? [b:a4d2f46952]Boot hij wel van Floppy ?[/b:a4d2f46952] Welk OS ?
Link naar reactie
Ok Moederbord: Asus A7N8X 2.0 CPU: AMD 2200+ Geheugen: 512MB DDR IDE1: Maxtor 80 GB 8 mb cache (master) IDE2:Philips cd-rom 48x (master) Philips writer 48x 24x 10x (slave) PCI1: 3com netwerkkaart PCI3: 3com Ethernet adapter (chello) PCI4: Geluidskaartje AGP: Asus Gforce 4 128MB Wireless desktop van Logitech (USB + PS2) Floppy Voeding 300W OS: Windows XP pro Maar het vreemde is is dat ie het al een half jaar goed doet ofzo en ineens krijg ik dit... Alles voordat hij gaat booten klopt. Geen rare tekens ofzo. Hij boot gewoon niet. Zelf als ik er een floppy in doe. Ik heb zelfs de HDD losgegooid en dan geen ie nog geen boot disk faliure ofzo.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...