Ga naar inhoud

PC Problemen


Aanbevolen berichten

Ik heb nog steeds een probleem met mijn cpu volgens mij... voor ik veder ga, dit is mijn systeempje 3R Systems NeoN light - black case Asus A7N8X-X moederbord Athlon XP 2800+ Akasa AK-824CU-BL - blauw licht => [url]http://www.akasa.com.tw/akasa/coolers/ak824cubl/ak_824cubl.htm[/url] Geforce 4 MX 440 SE 768 DDR Ram pc 2700 40 GB HD Maxtor Diamond 8 Revoltec Fan controler alberium - zwart 4 case fans DVD Rom speler 350 Watt voeding 2 sharkoon neon lights - blue mijn probleem is nog steeds dat als ik teveel toepassingen opstart mijn beeld opeens zwart wordt en mijn pc restart... met MBM kan ik wel mijn case temp en socket temp zien maar sinds kort niet meer mijn diode temp Case temp: 15 Graden Socket temp: 26 Graden CPU Diode temp: 0 (was eerst 225 :-? maar mijn pc deed het nog wel) als ik vlak nadat ik opnieuew opstart meteen in de bios kijk naar mijn temps heb ik dit: MB Temp: 24 CPU Temp: 36 ik gebruik nog geen koelpasta maar gewoon de fabriekstroep die erbij zat maar ik je zou toch zeggen dat je zonder goede koelpasta wel gewoon toepassingen tegelijk kan doen zoals: MSN messenger Mediaplayer Kazaa lite ++ Verschilldende webbrouwsers Kan iemand mij helpen? Wat wel op de doos van mijn mobo staat is dit: "ASUS C.O.P. (CPU Overheating Protection) Asus C.O.P. is a hardware protection circuit that automatically shuts down the system power before temptures go hight enough to permanently damage your CPU" misschien kan het daar mee te maken hebben i am hopeless :roll: :roll: [/url]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...