Ga naar inhoud

Schokgevoelige pc


Aanbevolen berichten

Een duwtje kunnen ze meestal nog wel hebben, maar hij heeft het ook over een Trap, daar worden ze toch echt minder blij van. Overigens lijkt het me ook niet echt bevordelijk voor de pc als hij uit staat om er tegenaan te trappen. Ik heb sinds een half jaar mijn pc ook op het bureau staan ipv. eronder. Als i vast liep of hij niet deed wat ik wilde, wilde ik er nog wel es tegen aan schoppen oid. Daardoor is dus mijn hd kapot gegaan... (en een deuk aan de zijkant van de kast..) Gewoon geen klappen, schoppen verkopen, heb je ook geen last van het resetten :D Scenic20
Link naar reactie
[quote:e315305cb0="scenic20"]Een duwtje kunnen ze meestal nog wel hebben, maar hij heeft het ook over een Trap, daar worden ze toch echt minder blij van. Overigens lijkt het me ook niet echt bevordelijk voor de pc als hij uit staat om er tegenaan te trappen. Ik heb sinds een half jaar mijn pc ook op het bureau staan ipv. eronder. Als i vast liep of hij niet deed wat ik wilde, wilde ik er nog wel es tegen aan schoppen oid. Daardoor is dus mijn hd kapot gegaan... (en een deuk aan de zijkant van de kast..) Gewoon geen klappen, schoppen verkopen, heb je ook geen last van het resetten :D Scenic20[/quote:e315305cb0] Het is opgelost. Heb de computer helemaal stofvrij gespoten. Het lag waarscheinlijk aan een haartje in een geheugenslot... toch bedankt!
Link naar reactie
Het is dan ook gevaarlijk als de PC _aan_ staat. Als de PC op dat moment een duw krijgt kan de kop van de hardeschijf een beetje kantelen en daarbij op de magneetschijf crashen en dat levert een boel bad sectors op kan ik je vertellen ;-) Je PC uit het raam gooien hoort daar dus niet bij, tenzij hij natuurlijk nog aanstond toen je ermee ging gooien :-P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...