Ga naar inhoud

hij wild niet aan


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb gister computer op nieuw in elkaar gezet en nu wild die niet aan. Nu heb ik dit vaker gehad maar nooit dat die zo lang niet meer aan wil. Voorbeeld:als ik van vakansie terug kwam deed die het niet paar keer proberen nee. Volgende dag dee die het weer maar nu nog niet. Wat heb ik veranderd. Inplaats van een dvd speeler dvd brander nec 1300. Termaltake ding waar mee je de temp kan meten enz. Voeding open gehad om schoon te maken een een nieuw kapje er om heen dat niet is gelukt. :evil: Eff alekaarte er uit. maar hij wild gewoon niet aan. M/B heeft wel stroom wand ik heb netwerk. En de voeding is goed wand die krijg ik gestart met groen en zward te verbinde.
Link naar reactie
[quote:6235bd1fac="eddie4"]niks start op ik hoor niks draaie het is een epox met nforse 2 chipset[/quote:6235bd1fac] Dan denk ik dat het of je mobo is of je voeding. Maar als jij 100% zeker weet dat het niet je voeding is, dan moet het dus wel je mobo zijn. Mss kan je voeding het allemaal niet aan (een DVD-brander verbruikt meer stroom dan een DVD-speler)... Wat voor voeding heb je? (hoeveel Watt?)
Link naar reactie
Idd, je moet gewoon oorzaken gaan uitsluiten. Dus eerst alleen booten met vga-kaart, mem, mobo, proc en voeding. Als hij dan nog geen kick geeft, zit er daar dus iets niet lekker. Controleer dan je voedingskabel naar het moederbord nog even, druk je vga-kaart aan, etc. Als dat allemaal niets helpt, moet je onderdeel voor onderdeel in een andere PC testen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...