Ga naar inhoud

Palomino


Aanbevolen berichten

Ik kan binnenkort een Amd Palomino processor overnemen-2e hands; nu heb ik begrepen dat deze standaard gelockt zijn. Betekent dit dat je bij deze processor nooit aan de buitenkant kan zien of deze overclocked is geweest; of zijn er wel uiterlijkheden waar je op moet letten? Verder: deze processor is ongeveer 2 jaar oud; wat is de gemiddelde levensduur van deze Athlons? MVG thoomasz
Link naar reactie
voor weinig geld heb je tegen woordig een goede processor. gezien jouw vraag over de multiplier, neem ik aan dat je wilt overklokken. ik weet verder weinig van jouw budget en mobo, maar als je voor zo min mogelijk geld een goede overklok processor wilt hebben kun je misschien beter gaan voor een 1700+ t-bred of 2500+ barton (wel even naar een stepping voor week 40 vragen).
Link naar reactie
[quote:67f9f3bc12]1500+ bestaat die[/quote:67f9f3bc12] Ja dat is de eerste Athlon XP processor, dus met Palomino core. Deze draait op iets van 1350 mhz ofzo. @TS 32 euro voor een tweedehands vindt ik redelijk duur, ja kan beter idd naar een nieuwe uitkijken. Dan weet je tenminste zeker dat die nog goed is.
Link naar reactie
[quote:3cff8ae749="tweakermatt"] @Noepzor, pest Vandread toch niet zo met zijn stepping :wink: :lol: [/quote:3cff8ae749] [quote:3cff8ae749="NoepZoR"]of zoals door vandread gezegd een duron 1600 (wel de goede stepping nemen, he Vandread :P :lol: :wink: )[/quote:3cff8ae749] dames hoeveel mhz is jullie overclock? zelfs met deze prut cpu red ik het om 400 mhz te overclocken... wie het laatst lacht lacht het best ;) binnekort 1400 feestje bouwen :P
Link naar reactie
[quote:e17ea255d4="Vandread"][quote:e17ea255d4="tweakermatt"] @Noepzor, pest Vandread toch niet zo met zijn stepping :wink: :lol: [/quote:e17ea255d4] [quote:e17ea255d4="NoepZoR"]of zoals door vandread gezegd een duron 1600 (wel de goede stepping nemen, he Vandread :P :lol: :wink: )[/quote:e17ea255d4] dames hoeveel mhz is jullie overclock? zelfs met deze prut cpu red ik het om 400 mhz te overclocken... wie het laatst lacht lacht het best ;) binnekort 1400 feestje bouwen :P[/quote:e17ea255d4] Dames? :lol: Ik heb een overklok van 145MHz :oops: (ik schaam me echt rot), omdat ik m'n Vcore niet omhoog kan gooien met dit budget-bordje :cry:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...