Ga naar inhoud

Welke cooler moet ik nemen


Aanbevolen berichten

neej het is gewoon een standaart kast. en of hij lichtjes geeft of niet dat maakt me niet veel uit. Tja overkokken ik ben het eigenlijk wel een keer van plan maar kweet nog niet precies hoe dat moet maar ik denk dat als je wilt overklokken je toch een behoorlijk zware fan nodig heb nietwaar? mijn systeem pentium 3.0ghz 512mb ram ati radeon 9800pro 128 mb MSI 845PE Max moderbord
Link naar reactie
probeer ook es REVIEWS etc af te zoeken.... misschien leer je er wat van en hoeven andere mensen geen details voor jou te vergaren :P www.overclockercafe.com www.tomshardware.com www.tweakers.net www.3dxtreme.org www.tweakzone.nl www.vr-zone.com www.reviewshq.com www.thetechzone.com ff zo uit me hoofd....
Link naar reactie
er zitten bij mij 2 coolers in, die van de voeding maar daar kun je volgens mij niets aan doen? en die van mij cpu natuurlijk maar nu zie ik op veel sites ook nog case fan staan is dat een extra cooler? of ben ik gigantish scheel dat ik hem niet zie? ik wil heel graag het overbodige geluid nu een keer weg hebben en mijn computer goed koel houden. das wat kan ik het beste doen is het het beste als ik gewoon de cooler die nu in mijn comp zit gewoon vervangen door eentje die een lage db heeft en goed cooled? trouwens keb een intel p4 3.0ghz processor.
Link naar reactie
[quote:468ef05b76="Keepitcold14"]er zitten bij mij 2 coolers in, die van de voeding maar daar kun je volgens mij niets aan doen? en die van mij cpu natuurlijk maar nu zie ik op veel sites ook nog case fan staan is dat een extra cooler? of ben ik gigantish scheel dat ik hem niet zie? ik wil heel graag het overbodige geluid nu een keer weg hebben en mijn computer goed koel houden. das wat kan ik het beste doen is het het beste als ik gewoon de cooler die nu in mijn comp zit gewoon vervangen door eentje die een lage db heeft en goed cooled? trouwens keb een intel p4 3.0ghz processor.[/quote:468ef05b76] Met een beetje mod-werk kun je de fan in je voeding meestal ook wel vervangen... Een case fan is een losse fan in de kast, om een goede airflow te krijgen. Hij is niet verplicht, maar bij een hoge case-temp wel aan te raden. Je kunt zoveel case-fans plaatsen als je wilt. Je kunt er voor kiezen om een groot koelblok te nemen (Thermalright) en daar een papst fan op te zetten, of een iets meer herriemakende fan en die op 5V zetten. :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...