Ga naar inhoud

Cpu Cooler


Aanbevolen berichten

Beste Mense Ik heb een Hele Mooie Case mod enz enz enne ik wil graag een cpu cooler voor een socket 478 2,8 ghz je denkt nu van nou dat is tog nie zo moeilijk? en dan zeg ik wel als je er eentje zoekt die met ledjes is :P ik heb er eentje zelf gemaakt van een orignele pentium 4 koelbok alleen die temps zijn behoorlijk slecht 68 idle :-?
Link naar reactie
[quote:e8714cefee="Vandread"]verkeerde forum ? move ->Moederborden, processors, overklokken en koeling ? mattje ze suggestie is wel leuk trouwes :) hoeveel wil je uitgeven?[/quote:e8714cefee] € 50 maximaal maae wat TweakerMatt zei heb ik al gedaan met me Pentium 4 Koelblok alleen de temps zijn nu erg hoog 35 grade idle :-? en net was het 67 ( kwam door dat ik 2 mense teglijk was ingelogd op XP )
Link naar reactie
[quote:e0e9e3ce9c="ak47terror"][quote:e0e9e3ce9c="Vandread"]verkeerde forum ? move ->Moederborden, processors, overklokken en koeling ? mattje ze suggestie is wel leuk trouwes :) hoeveel wil je uitgeven?[/quote:e0e9e3ce9c] ? 50 maximaal maae wat TweakerMatt zei heb ik al gedaan met me Pentium 4 Koelblok alleen de temps zijn nu erg hoog 35 grade idle :-? en net was het 67 ( kwam door dat ik 2 mense teglijk was ingelogd op XP )[/quote:e0e9e3ce9c] Maar zo'n groot blok van Thermaltake is toch wat beter dan een standaar boxed-koeler bij een P4. En wat voor fan heb je nu? En met een led-fan bedoel ik een fan waar de leds al in gemaakt zijn door de fabrikant... :)
Link naar reactie
[quote:115fac832c="tweakermatt"][quote:115fac832c="ak47terror"][quote:115fac832c="Vandread"]verkeerde forum ? move ->Moederborden, processors, overklokken en koeling ? mattje ze suggestie is wel leuk trouwes :) hoeveel wil je uitgeven?[/quote:115fac832c] ? 50 maximaal maae wat TweakerMatt zei heb ik al gedaan met me Pentium 4 Koelblok alleen de temps zijn nu erg hoog 35 grade idle :-? en net was het 67 ( kwam door dat ik 2 mense teglijk was ingelogd op XP )[/quote:115fac832c] Maar zo'n groot blok van Thermaltake is toch wat beter dan een standaar boxed-koeler bij een P4. En wat voor fan heb je nu? En met een led-fan bedoel ik een fan waar de leds al in gemaakt zijn door de fabrikant... :)[/quote:115fac832c] Eeen Cooler mAster Led fan 2500 rpm ( btw weet heus wel wat een led-fan is :P )
Link naar reactie
[quote:b270166e3a="ak47terror"][quote:b270166e3a="tweakermatt"][quote:b270166e3a="ak47terror"][quote:b270166e3a="Vandread"]verkeerde forum ? move ->Moederborden, processors, overklokken en koeling ? mattje ze suggestie is wel leuk trouwes :) hoeveel wil je uitgeven?[/quote:b270166e3a] ? 50 maximaal maae wat TweakerMatt zei heb ik al gedaan met me Pentium 4 Koelblok alleen de temps zijn nu erg hoog 35 grade idle :-? en net was het 67 ( kwam door dat ik 2 mense teglijk was ingelogd op XP )[/quote:b270166e3a] Maar zo'n groot blok van Thermaltake is toch wat beter dan een standaar boxed-koeler bij een P4. En wat voor fan heb je nu? En met een led-fan bedoel ik een fan waar de leds al in gemaakt zijn door de fabrikant... :)[/quote:b270166e3a] Eeen Cooler mAster Led fan 2500 rpm ( btw weet heus wel wat een led-fan is :P )[/quote:b270166e3a] Hoeveel CFM heeft die fan? De RPM zegt nooit zo heel veel over de koelprestaties...
Link naar reactie
[quote:87018243bd="Vandread"]uhm.... met name het koelblok zal dus zorge voor lagere temps.... http://www.tweakstore.net/shop/detail.php?sess=b7616344c07ba8e990bb08ffe1c41310&art_id=2033&abt=12&itemgr=35 deze bijvoorbeeld[/quote:87018243bd] Ja, dat koelblok bedoelde ik! (ThermalRight is het dus, niet Thermaltake). Dat is wel een mooi koelblok! :)
Link naar reactie
[quote:590cf9e66b="ak47terror"]Mooi ding MAN :o alleen beetje erg duur voor een koelblok allleen.. dus msch een koelblok wat goedkoper? rond de 30 a 20 euro? en de CFm is 32,11[/quote:590cf9e66b] Mss de Zalman cnps6000-cu. Dat is een koelblok rond de 30 pleuro en koelt ook wel lekker! Die 32,11 CFM is wel mooi, maar nou ook weer niet de top... Maar ik zou het eerst met je huidige fan proberen, als je nog lager wilt kun je altijd nog een beter fan nemen. :)
Link naar reactie
[quote:f54b905f34="ak47terror"]Mooi ding MAN :o alleen beetje erg duur voor een koelblok allleen.. dus msch een koelblok wat goedkoper? rond de 30 a 20 euro? en de CFm is 32,11[/quote:f54b905f34] je zei 50 euro! tssss goeie stoere mooie koelers kosten wat centjes... wees een vent koop dit ding en hoppakee ding overclocken :D haal je daar je geld uit zeg maar... die zalman is ook best duur trouwes ?!
Link naar reactie
[quote:c7b27a2450="Vandread"][quote:c7b27a2450="ak47terror"]Mooi ding MAN :o alleen beetje erg duur voor een koelblok allleen.. dus msch een koelblok wat goedkoper? rond de 30 a 20 euro? en de CFm is 32,11[/quote:c7b27a2450] je zei 50 euro! tssss goeie stoere mooie koelers kosten wat centjes... wees een vent koop dit ding en hoppakee ding overclocken :D haal je daar je geld uit zeg maar... die zalman is ook best duur trouwes ?![/quote:c7b27a2450] je hebt gelijk nie zeuren kopen die handel en dan OCEN 8) :P
Link naar reactie
Tja, of die Thermalright echt zoveel meer presteert dan die Zalman dat ie 30 euro meer moet kosten kan je zelf mss wel beoordelen. Zoek eens op i-net naar reviews. Ik denk toch dat je met die Thermalright een stukkie hoger komt, maar als je niet zoveel te besteden hebt, is die Zalman ook een prima keuze :)
Link naar reactie
[quote:091df0eb66="tweakermatt"]Tja, of die Thermalright echt zoveel meer presteert dan die Zalman dat ie 30 euro meer moet kosten kan je zelf mss wel beoordelen. Zoek eens op i-net naar reviews. Ik denk toch dat je met die Thermalright een stukkie hoger komt, maar als je niet zoveel te besteden hebt, is die Zalman ook een prima keuze :)[/quote:091df0eb66] oke :D en thnx he voor je hulp :lol:
Link naar reactie
[quote:f5d94c0178="ak47terror"][quote:f5d94c0178="tweakermatt"]Tja, of die Thermalright echt zoveel meer presteert dan die Zalman dat ie 30 euro meer moet kosten kan je zelf mss wel beoordelen. Zoek eens op i-net naar reviews. Ik denk toch dat je met die Thermalright een stukkie hoger komt, maar als je niet zoveel te besteden hebt, is die Zalman ook een prima keuze :)[/quote:f5d94c0178] oke :D en thnx he voor je hulp :lol:[/quote:f5d94c0178] np :) tweakermatt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...